Bone and Joint Health
May 09, 2025, 01:14:24 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Wolfsburg Fußballtrikots Chelsea-skipperen Terry hævdede i denne uge, at Everton-forsvareren John S  (Read 1446 times)
Nereida16G
Newbie
*

My name is Amee Cundiff. I life in Achleiten (Austria).

View Profile WWW
« on: January 26, 2019, 09:06:11 AM »

Schalke 04 Fußballtrikots Chelsea-skipperen Terry hævdede i denne uge, at Everton-forsvareren John Stones ville være god underskrivelse og kunne endda erstatte ham i fremtiden. Men Toffees chef er vred på den tidligere engelske stjerne for at tale offentligt om hans spiller, efter at Gary Cahill også talte ham for nylig. Men Martinez er utilfreds med Jose Mourinhos mænd og sagde: Det er forkert. Du ved, Fußballtrikots at det er ulovligt, at reglerne ikke giver dig mulighed for at kommentere spillere, der er registreret hos andre klubber på den åbne måde. Vi ved alle, at der er regler og regler, og det er noget, vi ikke vil se, når andre klubber taler om dine spillere. Det er forkert, og det skal ikke ske. Everton betalte Chelsea 28 millioner pund sidste sommer for at underskrive angriber Romelu Lukaku. Men dette forhold forværres af Chelseas offentlige udøvelse af 21-årige Stones. Martinez ville ikke afsløre, om han planlægger at klage til Premier League eller FA. Han er ikke til salg, vi har sagt, at mange gange, han er Wolfsburg Fußballtrikots ikke til salg. Jeg er ikke dum nok til at sige, jeg ved hvad der vil ske, eller at jeg har en John Stones, er ikke til salg. Martinez indrømmer Stones er blevet påvirket af Premier Premier s side om morgendagens Premier League-åbner mod Watford. Det er noget, hvor du håber du lærer af det, og du bliver Bayern München Fußballtrikots mere moden, sagde han. Everton er i øjeblikket i kontraktforhandlinger med James McCarthy og Kevin Mirallas. Toffees er ivrige efter at have begge midfielders at lægge pen til papir og bekæmpe interessen for to af deres stjernemænd.

Pages: [1]
  Print  

Jump to: