Bone and Joint Health
October 14, 2025, 10:27:10 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Liverpool trøjer Carlos Tevez er officielt afsløret som en Boca Juniors-spiller i en overførsel på  (Read 90 times)
VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.

View Profile
« on: January 29, 2019, 06:44:15 AM »

Bayern trøjer Carlos Tevez er officielt afsløret som en Boca Juniors-spiller i en overførsel på 4,6 mio. € (€ 6,5 mio.) Fra Juventus. Tusindvis af fans pakket La Bombonera for at byde Tevez hjem fra et årti i udlandet dagen efter at holdet gik øverst i det argentinske ligamesterskab. Mit hjerte eksploderer med lykke! Tak fordi du har styrket kulden og venter på mig. Jeg er allerede hjemme, sagde Tevez på Twitter. Juventus, den sidste klub af Tevez oversøiske magi, der begyndte hos korinthierne i roma trøjer Brasilien i 2005 og omfattede de engelske klubber West Ham United, Manchester United og Manchester City, afslørede vilkårene for aftalen på deres hjemmeside. Udover gebyret til Tevez har de italienske mestere erhvervet Boca-teenageren Guido Vadalá til udlån til juni 2017 med mulighed for at købe ham til € 6,7 mio. (9,4 mio. Euro) samt første afslag på tre andre unge spillere. Jeg vender tilbage i min prime, virkelig det er det nu. Ved 26 eller 27 var jeg federe end nogen. Jeg har det bedre end nogensinde, fysisk og mentalt, sagde den 31-årige. Tevez vil bære No10 shirt, der tidligere blev brugt af Diego Maradona og Juan Román Riquelme. Riquelme er en af ​​de største, en barcelona trøjer idol af klubben, sagde Tevez. Jeg er ikke her for at bedre ham, jeg er her for at skrive min egen historie. Boca gik øverst på bordet med en 1-0 sejr på Sarmiento på søndag, et punkt foran San Lorenzo og tre foran River Plate. Tevez, der savnede genoptagelsen af ​​mesterskabet, fordi han var på ferie efter at roma trøjer have spillet til Argentina på Copa América, sagde, at han ville træne hele ugen for at være klar til hans comeback i næste weekendens hjemmekamp mod Quilmes. San Lorenzo trak 1-1 ved Union og River blev også afholdt 1-1 af Temperley hos El Monumental, da de hvilede førstevalgspillere til tirsdagens første ben i deres semi-finale i Libertadores Cup mod Guarani i Paraguay. Søndag var også en god dag for den tidligere Argentina-forsvarer Gabriel Heinze, der lavede sin coaching debut med Godoy Cruz i en 3-0 hjemme sejr over Crucero del Norte i Mendoza.

Here is my page - bayern trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: