Bone and Joint Health
October 16, 2025, 07:10:13 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea tröja Innan säsongens största spel, en El Clasico på Camp Nou mot Real Madrid måste Barcelo  (Read 131 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 26, 2019, 09:28:03 AM »

Arsenal tröja Innan säsongens största spel, en El Clasico på Camp Nou mot Real Madrid måste Barcelona först möta Hercules i Copa Del Rey och Luis Enrique var angelägen att påpeka i hans pre-match presskonferens att hans billiga fotbollströjor lags dåliga form har varit överdrivet, som det var under hans första säsong när katalaner fortsatte att vinna diskanten. Asturien försvarade sin spelstil och bad om tålamod. Jag förstår situationen, började han. Det är uppenbart att vi måste förbättra, vi är alla medvetna om det, men bara för att vi saknar regelbundenhet just nu behöver vi inte [media] överdriva. Kom ihåg, samma sak hände i mitt första år .... fotbollströjor och vi vann diskanten. Trots att han kommer att fälta en mycket förändrad sida i koppen slips ser tränaren fram emot att spela igen i tävlingen. Det är en mycket attraktiv konkurrens fortsatte han. Vi ska sikta på att vinna koppen igen som vi har under de senaste två säsongerna. Med Clasico nu ett måste vinna -spel behöver Barcelona sin starkaste första XI och i ett steg för klubben bekräftade Enrique att hans kapten kommer att återvända. Iniesta? Andres är ok och väntar på hans medicinska godkännande, sa han. Det är en formell sak. Han vann inte på onsdag men är tillgänglig för att spela [i El Clasico]. Paco Alcacer är en spelare som behöver minuter på planen och mål för att öka sitt självförtroende, och Enrique var tydligt irriterad av de ständiga frågorna om honom. Du måste lämna Paco i fred, svarade Enrique. Han måste växa med det protokoll han har, vilket för tillfället är för många. Han hjälper oss säkert. Jag Barcelona tröja vet inte hur länge det tar, men jag litar på honom.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: