Bone and Joint Health
May 31, 2026, 10:26:33 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Arsenal tröja Persib Bandung halkade något vid den 22: e veckan i Indonesiens fotbollsmästerskap. S  (Read 165 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 26, 2019, 09:28:29 AM »

Juventus tröja Persib Bandung halkade något vid den 22: e veckan i Indonesiens fotbollsmästerskap. Sex spelare är verkligen borta när Persib besöker Madura United FCs huvudkontor på lördag. Purwaka Yudi, Tantan, Rachmad Hidayat och jag gjorde Wirawan måste vila på grund av skada. Medan Zulham Zamrun och Rudolof Yanto Basna träffar landslaget kallar Indonesien. Olika saker Liverpool tröja kände värd. MU lämnade bara tre spelare, nämligen Engelberd Sani, Patrich Wanggai och Hery Prasetyo. Engelberd Sani tvingades missa ackumuleringen av ett gult kort, medan Wanggai måste vila för att återhämta sin skada. När det gäller Hery kallas han också för att stärka det indonesiska landslaget. Med tanke på motståndarens styrka erkände Djajang Nurjaman imponerad. Persib-tränare betraktades som MU som en stark motståndare. Men han har förberett en överraskning som kommer att appliceras Maung Bandung på Gelora Stadium Bangkalan Madura. När det gäller deras spelare är kollektiviteten Chelsea tröja också bra, sade tränaren som bekant heter Djanur. Med frånvaron av några spelare finns det en spelare som i går satt på bänken, det är väldigt möjligt att börja. Innan jag kommer hit har jag förbättrat samarbetet mellan spelare, samtrafikledningar och jag bedömer är redo, tillade han. För närvarande är Persib rankad sjunde med ägande av 30 poäng. Om de vinner kan de gå upp en rang för att förskjuta Semen Padang med 31 poäng. Men om fotbollströjor annars pekar Persib hotade dibalap Mitra Kukar och även PSM Makassar.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: