Bone and Joint Health
October 13, 2025, 08:43:47 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea trøjer børn Copa del Rey-finalen i 2012/13 var et klassisk Madrid-derby, der havde det hele  (Read 167 times)
NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.

View Profile
« on: January 29, 2019, 08:05:02 AM »

Chelsea trøjer børn Copa del Rey-finalen i 2012/13 var et klassisk Madrid-derby, der havde det hele; dramatiske mål, røde kort og et udødelig øjeblik for Atletico-forsvareren Miranda. Det var ikke indtil det 99. minut, at spillet blev besluttet med den brasilianske stigning højst for at smække hjem en header, hvilket gjorde det 2-1 og tjente Los Rojiblancos en hellig titel mod deres lokale rivaler, Real Madrid. De scorede først, men vi havde et ordsprog: vi kan ikke fejle, Miranda fortalte MARCA.  Selvom de var på vej, følte vi os ikke på noget tidspunkt, og før pause tog vi et niveau efter et godt øjeblik fra [Radamel] Falcao oprettet Diego Costa. Efterfølgende led vi resten af ​​kampen mod et af de bedste Real Madrid-hold i de seneste år. Vi spillede den bedste kamp i vores liv, vi matchede Fodboldtrøjer op til store spillere, der var deres bedste. Jeg husker, at Koke tog hjørnet og ikke slog [Gonzalo] Higuain i nærheden Napoli trøjer børn af ​​posten, men da han kom for at returnere bolden, vidste jeg, at han ville sætte den tilbage i samme område. Det var derfor jeg begyndte at løbe ... og så kom målet, der ændrede alt. På det tidspunkt voksede Atleti stadig som en side under Diego Simeone, og sejren markerede et kæmpe øjeblik i byens fodboldhistorie, som man mener, at centerbacken kan emuleres i denne sæson Champions League. Vi formåede at ændre historien [af rivaliteten], efter 14 år, da alt var altid det samme, vidste vi, at det var vores øjeblik, tilføjede han. Vi havde held og lykke, at tidligere generationer ikke fik, men den sejr markerede før og efter. Det er tid til at ændre historien igen. Atletico har gode spillere, og nu er hele holdet internationalt. De har en masse personlighed, og de har erfaring med at møde nye udfordringer, som de præsenterer sig selv. Efterhånden som han finder ud af Estadio Vicente Calderon udgangsdør og til Inter, indrømmer Miranda, at han beklager sin tid med klubben. Det var en skam at forlade Atletico uden at vinde Champions League, bemærkede han. Men jeg følte, at tiden var kommet efter at have haft de to finaler [inklusive Europa League triumfen i 2012] spiller ud som de gjorde. Nu skal jeg tænke på Inter, men jeg er fan af Atleti. Jeg udførte på et meget smukt stadium for de fire sæsoner, jeg tilbragte i Madrid, jeg kom til at elske klubben og trods at være i Italien følger jeg stadig dem. Præcis som kommer ud på toppen i Los Colchoneros rematch med Real er under forberedelse, ifølge Miranda. Nøglen er de små detaljer, det er det, der beslutter denne type spil, sagde den 32-årige. Men Atletico kan hvile let, fordi Simeone vil få dem klar, han er en god træner, og han vil vide, Manchester City trøjer børn hvordan man vinder både det første og det andet ben.

my web blog ... Real Madrid trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: