Bone and Joint Health
October 16, 2025, 06:35:10 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Barcelona trøje Arsenal træner Arsene Wenger håber imponerende Petr Cechs rekord af Lionel Messi vi  (Read 142 times)
Otilia74J8
Newbie
*

Hello from Australia. I'm glad to came across you. My first name is Taylor. I live in a town called Adare in nothern Australia. I was also born in Adare 27 years ago. Married in September year 2010. I'm working at the college.

View Profile
« on: January 26, 2019, 09:43:36 AM »

PSG trøje Arsenal træner Arsene Wenger håber imponerende Petr Cechs rekord af Lionel Messi vil kunne dæmpe Barcelona Arsenal vært Blaugrana i første lejr i Champions League sidste 16 i Emirates Stadium Manchester United trøje tirsdag eller onsdag kl 14:45. Vi har et stort forsvar og målmand for at stoppe Barcelona, sagde Wenger på en pressekonference mandag. Messi har aldrig været i stand til at nedbryde Cechs mål på otte møder i hele sin karriere, da Cech stadig forsvarer Chelsea. Inkluderer Messis undladelse af at udføre en straf, der ramte baren på Camp Nou i 2012 .. Jeg håber, at pladen giver Cech Bayern Munche trøje tillid og gør ham mere rolig, sagde Wenger. Jeg håber også Messi vil komme i problemer og historien vil side med os og bekæmpe Messi. Wenger er personligt forbløffet over angriberen, der ejede Barcelona, ​​og har aldrig set en spiller med et rekord som Messi. De er de mest effektive, tilføjede han. Messi scorede 301 mål i 340 spil, Jeg har set mange strejdere i mit liv, men jeg har aldrig set sådan en rekord, de er topstrikere. Barcelona Liverpool trøje er et superfigible hold, men ingen hold kan ikke besejres. Jeg forstår, at Trio Messi, Luis Suarez og Neymar har et bemærkelsesværdigt talent. Den eneste måde vi kan slå dem på er det kollektive spil, vedholdende, solid Big , Smart, og glem ikke, at vi har en god forsvarsrekord og målmand.

my page - Liverpool trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: