Bone and Joint Health
April 17, 2026, 03:29:32 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea tröja New Brentfords undertecknande Josh McEachran har insisterat på att han flyttar till r  (Read 218 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 29, 2019, 09:05:16 AM »

Fotbollströjor barn New Brentfords undertecknande Josh McEachran har insisterat på att han flyttar till rollen som huvudtränare Marinus Dijkhuizen. Efter att ha lämnat Chelsea efter flera år på lån till andra klubbar som Middlesbrough och Wigan, försökte den 21-årige mittfältaren slå sig ner på en klubb. Och den engelska ungen insisterar på att den personliga touchen som Dijkhuizen visade hjälpte till att övertyga honom om att skriva till klubben. Jag träffade chefen om en månad eller så sen, sa den tidigare FA Youth Cup vinnaren. Han kom fotbollströjor runt till mitt hus och talade med mig med sin assistent och Arsenal tröja sa hur han ville spela och hur han ville att jag skulle spela en nyckelroll i det här laget. Och spelstilen är också en nyckelfaktor för att jag inte kommer att Chelsea tröja gå till den där s saknar mittfältet och går länge. Den centrala spelande mittfältaren erkände att han inte hade några farväl ord med Chelsea-chefen Jose Mourinho vid avresan - jag har inte pratat med någon sedan jag lämnade. Jag kommer dock att gå tillbaka och säga hejdå till alla men jag har T talat Till dem än. McEachran erkände att Brentford inte var det steg som han stod inför när Real Madrid var efter honom som en ungflicka, även om han är glad att få spel under bältet för att komma tillbaka till sitt bästa. Jag ville ta ett steg bakåt för att ta ett steg framåt. Jag tror att jag bara behövde en nybörjare, för att komma fast någonstans där laget kommer att spela bra fotboll och chefen kommer att lita på mig och lita på mig. Jag känner mig som om jag är bosatt här, även om jag har varit här i några veckor.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: