Bone and Joint Health
May 12, 2025, 12:20:06 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus trøje Rooney har opnået mere end han nogensinde har drømt om i en klubkarriere at dø for m  (Read 617 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 26, 2019, 09:54:10 AM »

Lazio trøje Rooney har opnået mere end han nogensinde har drømt om i en klubkarriere at dø for med Manchester United. Men han pines for succes med England på den største scene og får hænderne på et stort trofæ. Hans internationale karriere har været en rutsjebane tur, der har haft flere downs end ups på grund af kombinationen af ​​dårlig form og skader. Nogle mener endda, at han er færdig som fronten på angriberen på højeste niveau og er ikke længere en stor trussel mod forsvar. Rooney er uenig, men indrømmer, at han har ændret sit spil for at imødekomme tidenes forløb, da han sprængte på scenen som en teenage terror for at tage Euro 2004 med roma trøje storm i Portugal. Han er overbevist om, at en dybere rolle passer ham nu, og at han har modnet til en mere komplet fodboldspiller, som stadig har det, der kræves for at tage sit skud i glans. Rooney, 30, sagde: Jeg har aldrig sagt, jeg har ændret min stilling, men jeg har ændret mit spil napoli trøje lidt. Jeg har set spillere og spillet med spillere, der har ændret det, de gjorde og blev bedre spillere. Det er naturligt jeg har spillet i midtbanen i de sidste par måneder på United, og det er en naturlig fodboldbane. Det sker. Jeg føler med min fodbold intelligens, jeg kan spille der og videre min karriere der også. Og min ambition, og vores ambition for denne turnering, er at gøre så godt vi kan og forsøge at vinde det. Vi mener, at vi har kvaliteten til at klare sig godt i denne turnering. Vi er begejstret for at begynde nu. Vi ønsker at komme i gang nu. Rooney indrømmer, at han tidligere har lagt for inter trøje meget pres på sig selv, men føler sig mere afslappet end nogensinde denne gang, og han sagde: Jeg har lagt for meget pres på mig selv og ikke så godt som jeg har ønsket. Jeg nyder det, og forhåbentlig har alle holdene det. Der har været en masse forventninger og pres på mig tidligere, og jeg har nok også lagt det på mig selv. Men vi har nu mange matchvindere i holdet. Jeg sætter mig ikke under samme kraft som jeg har gjort i tidligere turneringer. Rooney fornyer chancen for at føre sine tre løver til en stor finale for første gang - samt at gøre modstandere Rusland åbner i Marseille. Russerne insisterer på, at han er forbi hans bedste, men Rooney tilføjede: Alle, der ser fodbold, har ret til sin mening. Jeg kender de kvaliteter, jeg har, og jeg behøver ikke sidde her og forsvare mig selv. Jeg har spillet dette spil i mange år, og jeg er klar over, at mit spil er ændret lidt gennem årene. Efter min mening er det ændret til udtalelsen.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: