Bone and Joint Health
October 14, 2025, 06:35:55 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Inter trøje Liverpool har bekræftet, at centerback Daniel Agger har genforenet sin tidligere klub B  (Read 106 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 29, 2019, 11:20:57 AM »

Lazio trøje Liverpool har bekræftet, at centerback Daniel Agger har genforenet sin tidligere klub Brondby. Agger lavede 232 optrædener til Reds efter at have ankommet fra Danish Superliga klubben for seks millioner pund i januar 2006. Kilder har fortalt ESPN FC, at Liverpool vil modtage omkring tre millioner pund til den danske kaptajn. Agger fortalte Liverpools hjemmeside: Liverpool har været så stor del af mit liv, at afrejse er ekstremt svært. Jeg har afvist mange tilbud om at flytte til andre Premier League og europæiske klubber. Jeg takker Liverpool fansen for den utrolige støtte, de har givet mig i min tid her. psg trøje Liverpool er meget speciel. Jeg forbliver en fan for livet. Hvert spil jeg spillede på Anfield var et privilegium. Daniel Agger lavede sin debut som professionel fodboldspiller for Brondby for et årti siden. Aggers langsigtede fremtid på Anfield har ledt efter Dejan Lovrens ankomst fra Southampton for 20 millioner pund i juli. At underskrive betød, at milan trøje manager Brendan Rodgers havde tre venstre sidet ryggen i hans hold - Lovren, Agger og Mamadou Sakho. Agger har forblevet en populær figur ved Brondby, hvis fans chantede sit navn gentagne gange, da Liverpool spillede en venlig der i juli. Den danske klubs bestyrelsesformand Jan Bech Andersen bekræftede 1. august, at han ønskede at underskrive Agger, og har lykkedes at få aftalen færdig før mandagens deadlineoverførsel. Farten vil gøre det muligt for den 29-årige at fokusere på at genvinde form og fitness efter en skuffende 12 måneder. Han lavede kun 16 Premier League starter for Liverpool sidste sæson, da han var bekymret af skader. Agger tabte et regelmæssigt startsted efter at have lidt ribbeskade i september, og blev derefter udelukket i yderligere seks uger med et kalvproblem i januar. Rodgers hilste dog forsvareren for hans bidrag på Anfield i løbet af de sidste otte og et halvt år. Daniel elsker Liverpool og klubbenes tilhængere og har en unik forbindelse med dem, sagde Rodgers. Da vi havde det privilegium at spille Brondby i preseason, så vi det agt, han holdes i, og jeg kan forstå, hvorfor han vil vende tilbage der. På vegne af alle i Liverpool takker jeg Daniel for hans service til klubben og napoli trøje håber, han fuldender sin karriere med nogle gode tider i Danmark.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: