Bone and Joint Health
October 13, 2025, 08:02:26 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea trøjer Det siges ofte, at Manchester Uniteds fans er mere tilbøjelige til at hale fra Surre  (Read 206 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 29, 2019, 12:10:47 PM »

Fodboldtrøjer Det siges ofte, at Manchester Uniteds fans er mere tilbøjelige til at hale fra Surrey eller Szechuan end rundt om hjørnet i Stretford. Men klubben vinger stort over rødbrickterrasserne i dette arbejdsklasseområde i Greater Manchester. Jeg kan ikke tro på det! Wailed postwoman Lisa Walker, født og opdrættet minutter fra Old Trafford. Folk fortsætter med at haste ud af deres lazio trøjer huse, hænder på hovedet i vantro, spørger mig om jeg har hørt nyhederne, sagde 32-årige, da hun leverede breve i Gorse Hill. Vi er i chok. Der er børn rundt her, 20 år, de har aldrig kendt en verden uden Alex Ferguson, der forvalter Manchester United. At være rød, jeg har levet med herlighed hele mit liv. Felcjan Krause, 92, blev rød for 63 år siden da han emigrerede fra Polen. Han plejede at gå til spillene - En chelsea trøjer halv krone ville koste mig i Busby-æraen - men ikke mere: Jeg kan ikke rådgive det, og mit syn er ikke, hvad det var. Krause huskede, da Ferguson overtog. Han var ikke her et år, og de var ved at aftage ham. Men de vandt spillet, og det var det. I Tattitude på Chester Road, fem minutters gang fra jorden, tatoveringskunstneren Jordon Davis-Campbell, 24, afspejler det, han kaldte endenes ende. Han voksede op i Moss Side, i et hus, han siger var lige fra Old Trafford og Maine Road, men valgte United, da han var seks, stort set fordi jeg kunne godt lide t-shirtens farve bedre. Han blev hooked i 1996, da Giggs, Beckham, Cantona, Schmeichel spillede, og som en ung dreng skulle træne i Manchester United fodboldskoler. Tattitude mærker lejlighedsvis United fans for livet, siger Davis-Campbell, selvom at få en tatovering af badge er gået ud af mode. Nu gør vi skræddersyede designs til mennesker, som en rød djævel kæmper med månen. At vælge United har formet sit liv. Fodbold er en enorm ting i Manchester. Du møder nogen, det første du spørger er: Er du rød eller blå? By fans siger, at vi ikke er en Manchester-klub, fordi vi er baseret i Trafford [en bydel i Greater Manchester snarere end selve byen]. Vi siger, at de er fra Stockport. Det er almindeligt at høre grumbles, at United mistede Fodboldtrøjer Børn sit hjerte, da Glazerne købte klubben, sadlede det med gæld og noterede det på New York-børsen. Davis-Campbell siger, at han var trist, da t-shirtsne stoppede med at sige fodboldklub på forsiden, men han er stolt af Uniteds internationale appel. Stadens fans siger altid: Dine fans er alle londonere eller kinesere eller irske , men jeg tror det viser bare hvor stor United er. Og se, hvilken by forsøger at gøre nu - præcis det samme.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: