Bone and Joint Health
October 13, 2025, 12:25:01 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Deutschland Fußballtrikots Sacramento-republikken har tilføjet Meg Whitman til deres ejergruppe, si  (Read 336 times)
Nereida16G
Newbie
*

My name is Amee Cundiff. I life in Achleiten (Austria).

View Profile WWW
« on: January 26, 2019, 10:34:44 AM »

Schalke 04 Fußballtrikots Sacramento-republikken har tilføjet Meg Whitman til deres ejergruppe, siger en kilde. På den dag, ansøgningerne skal fremsendes af MLS-ekspansions kandidater, oplyste Sacramento Republic ante og tilføjede Hewlett-Packard Enterprise CEO Meg Whitman til holdets ejergruppe, en klubkilde bekræftet til ESPN Fußballtrikots FC. Sacramento Bee tidligere rapporterede tilsætningen af ​​Whitman, hvis mand, Stanford professor Griff Harsh, også tiltrådte gruppen. Ejendomsgruppen ledes af Kevin Nagles bestyrelsespartner, og omfatter San Francisco 49ers CEO Jed York og NBAs Sacramento Kings. Whitman var grundlæggeren af ​​eBay-auktionsstedet. Hun lavede senere et mislykket forfald i politik, hvor han tabte guvernørkampen i 2010 til Jerry Brown. Hun blev medlem af Hewlett-Packard et år senere. Tidslinjen for hold 27 og 28 vil blive bestemt på et senere tidspunkt, ligesom udvidelsesgebyret Borussia Dortmund Fußballtrikots for de pågældende hold. På nuværende tidspunkt har ejerskabsgrupper fra 12 markeder udtrykt interesse for at erhverve en MLS ekspansionsfranchise. Ud over Sacramento er de: Charlotte, Cincinnati, Detroit, Nashville, Raleigh / Durham, St. Louis, San Antonio, San Diego, Tampa / St. Petersborg, Phoenix og Indianapolis. I sidste uge inviterede MLS en gruppe fra Phoenix til at søge om udvidelse, mens NASLs Indy Eleven bekræftede sine planer Schalke 04 Fußballtrikots om at byde på Sports Illustrated på mandag. Jonathan Kraft, Chicago Fire Andrew Hauptman, Columbus Crew SC Anthony Precourt, Orlando Citys Jonathan Kraft, Chicago Fire Andrew Hauptman, Columbus Crew SC Anthony Precourt, Orlando Citys Phil Rawlins og Philadelphia Unionens Jay Sugarman.

Pages: [1]
  Print  

Jump to: