Bone and Joint Health
October 13, 2025, 12:48:37 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Napoli trøjer børn Theo Walcott har afspejlet Arsenals selvtillid før lørdagens showpiece FA Cup sl  (Read 83 times)
NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.

View Profile
« on: January 29, 2019, 12:58:27 PM »

PSG trøjer børn Theo Walcott har afspejlet Arsenals selvtillid før lørdagens showpiece FA Cup slips ved at fortælle Tottenham Hotspur, det er en dårlig tid at besøge Emirates Stadium. Tottenham er flydende under Tim Sherwood, der har vundet 2-1 på Manchester United på nytårsdag. De har taget 10 point fra en ledig 12 i Premier League siden Sherwood erstattede André Villas-Boas for at sidde to af Champions League-pladserne og otte fra toppen. Sherwood har låst noget i en gruppe, der var kommet til arbejde under Villas-Boas. Det er imidlertid Arsenal, der sætter titeltempoet. Siden åbningsdagen nederlag mod Aston Villa har Liverpool trøjer børn de vundet 10 af deres 14 hjemme kampe i alle konkurrencer, med to nederlag på Borussia Dortmund i Champions League og Chelsea i Capital One Cup. Walcott blev spurgt, om han mente, at det var en dårlig tid at møde Tottenham, givet deres vækkelse under Sherwood. Det vil også være en dårlig tid at spille os også, svarede han. For neutrale bliver det et meget interessant kamp. Jeg kan ikke kalde det. Det er et af de spil, der kommer til at være meget åbent. FA Cup er altid speciel for mig, at være engelsk. Jeg elsker FA Cup. Siden deres nye aftale har Tottenham gjort det rigtig godt for at være retfærdigt for dem. Men som jeg siger, har de ikke lyst til at spille os. Og det er i Emiraterne. Vi forsøger at gøre vores stadion til en fæstning, og vi begynder at gøre det. For Walcott er spændingen palpabel. Det er kun den sjette gang, klubberne har mødt i FA Cup. Den første løsning jeg altid kigger på er Tottenham, sagde Walcott. Hver gang Tottenham kommer her eller vi går der, vil du sætte 100% ind. Disse er massive spil. Walcott spores Arsenal s opgang i 2013 til liga nederlaget i Tottenham den 3. marts. I det følgende spil vandt de i Bayern München Inter Milan trøjer børn i Champions League, og selvom det ikke var nok at undgå en 16 udgang på udebane mål, Det var spurgten om en stærk finish til hjemmesejren. Holdet har fastholdt fremdriften i første halvdel af denne sæson. Siden dengang resulterede Bayern München, virkelig ... det har ændret hele klubben, sagde Walcott. Siden da har vi vist stor konsistens igennem hele tiden, ikke kun scorer mål, men holder rent lak. Hvis du vil vinde titler, du er nødt til at holde rene plader. Vi ved altid, at vi skal score mål; det har været problemet med at give dem, men alle har gjort deres job rigtigt, og det er vigtigt for holdet. Walcott har været Roma trøjer børn i form siden han vendte tilbage fra en maveskade, som krævede kirurgi og blev kompliceret af en reaktion han led af antibiotika. Han var ude i lidt over to måneder og kom tilbage som en erstatning mod sin tidligere klub Southampton den 23. november. Siden han har genoptaget sit startsted i Manchester City den 14. december, har forspilleren scoret fem mål i fem kampe. Jeg savnede så mange spil, og det har været så frustrerende, sagde Walcott. Men det var snarere, at der skete skade i starten af ​​sæsonen end i midten eller i slutningen. Det ville altid være en langsom proces og jeg havde lidt af en reaktion på antibiotika jeg tog som forsinket hver ting. Det går godt nu, og jeg er meget glad. Walcott sagde, at mange af holdet i Nytårsdagens sejr over Cardiff City var på 90% [fitness], idet han var en af ​​dem på grund af en skulderklager. Arsène Wenger ville gerne gøre engrosændringer for FA Cup tredje runde slips men identiteten af ​​oppositionen gør det problematisk. Wenger vil være uden Mesut Özil, Aaron Ramsey, Olivier Giroud, Nicklas Bendtner og Kieran Gibbs, plus de langsigtede tab Alex Oxlade-Chamberlain, Abou Diaby og Yaya Sanogo. Han vil overveje, om man skal nævne midtbanespigeren Gedion Zelalem i truppen efter at den 16-årige har trænet med første hold i denne uge. Vinder som Cardiff viser, at vi er seriøse konkurrenter, sagde Walcott. Med hver sejr bliver troen stærkere og stærkere. Mange mennesker giver os ikke nok kredit, men vi husker det ikke. Vi fortsætter bare med vores job.

my web blog ... Real Madrid trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: