Bone and Joint Health
October 14, 2025, 11:17:04 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Barcelona tröja Chelsea var i oemotståndlig form när de nådde sin femte i rad i Premier League-sege  (Read 163 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 26, 2019, 11:15:21 AM »

Liverpool tröja Chelsea var i oemotståndlig form när de nådde sin femte i rad i Premier League-segern genom att krossa fem över de hjälplösa toffagen vid Stamford Bridge på lördag. En spänne från Eden Costa, Pedro och Marcos Alonso gav Blues sin åttonde ligainvinst av säsongen och hjälper dem upp till andra i bordet. Och Nevin hävdar att stjärnprestation från Antonio Conte s föryngrad sida vänster ägare Abramovich ler från örat till örat. Han berättade för klubbens officiella hemsida: Efter matchen såg Juventus tröja jag romerska Abramovich gå över fältet med sitt största glin. Vi vann inte någonting på lördag men mannen som har lagt så mycket in i klubben verkar vara en kreativ, samtidigt underhållande och ganska uppriktigt, ganska vacker på ögat Chelsea tröja att titta på. Conte och co släppte senast ligapunkter den 24 september i sitt 3-0-skräckspel på Arsenal. Den italienska taktikern bytte till en 3-4-3 bildning efter det resultatet och hans lag har vunnit fem i rad sedan utan att ingå. Chelsea kan gå toppen av Premier League om de slog Middlesbrough och Juventus tröja Liverpool släpar upp till Southampton efter den internationella pausen. Blues hjälte Hazard uthärde en torr kampanj Conte och har skrivit på sin sida för att fortsätta springa. Förra säsongen var svår för mig Jag har försökt spela det jag försöker spela jag ett barn. Jag njuter av att spela nu, min position är lite annorlunda än innan jag går in mer. Det ger mig mer frihet, och jag är bra för tillfället.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: