Bone and Joint Health
May 30, 2026, 05:39:46 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Milan trøjer Manager Slaven Bilic holdt sine kort tæt på brystet, men insisterede på, at West Ham U  (Read 131 times)
VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.

View Profile
« on: January 29, 2019, 05:15:55 PM »

Juventus trøjer Manager Slaven Bilic holdt sine kort tæt på brystet, men insisterede på, at West Ham United ikke ville blive presset til at sælge ubestemt midtbanespiller Dimitri Payet til en prisafgift. Bilic blev offentlig om Payets ønske om at forlade West Ham i forrige uge, hvor han redegjorde for, hvordan den franske fan-favorit havde gået i strejke i et forsøg, forlader klubben. Payet, der underskrev en femårig kontrakt i februar måned, har været stærkt forbundet med en tilbagevenden til den franske side Olympique de Marseille af de britiske medier. Hans afgang er ikke uundgåelig. roma trøjer Jeg kan godt lide at løse situationer i huset for at beskytte holdet. Jeg sagde alt så, og hvad har ændret sig nu? Intet, sagde Bilic på torsdag. Det er ikke en god situation for klubben, det er ikke godt for fodbold generelt. Vi tog vores stand meget tydeligt, og det forbliver det samme. Vi kommer ikke til at sælge vores bedste spillere på leverkusen trøjer den billige bare fordi nogen vil underskrive dem. Bilic afskedigede medierapporter, der tyder på, at Southampton-forsvareren Jose Fonte havde medicinsk behandling ved West Ham, men foreslog at klubben snart vil annoncere en ny ankomst. (Fonte er) ikke har en medicinsk dag, sagde Bilic. Vi taler ikke om overførsler, vi arbejder på nogle selv. Der er en eller to spillere, vi har brug for, det bliver ikke let, men vi forsøger. Forhåbentlig (vi) har noget at annoncere om i 24 timer. Michail Antonio arsenal trøjer har været i god form denne sæson, scorer otte gange i 28 optrædener, og Bilic er ivrig for klubben at binde vingeren ned til en ny kontrakt. Han er en spiller, vi vil beholde. Han er forbedret og er en rigtig spiller for fremtiden. Lad os give ham en chance for at vise, at han er en af ​​vores vigtigste spillere, tilføjede lederen. Vi er i stand til at tilbyde en ny aftale, og han fortjener det. Forhandlingerne er lige begyndt, jeg vil overlade det til formanden. Jeg håber det bliver gjort. West Ham fortsatte i 12. pladsen deres langsomme stigning i Premier League da de slog Crystal Palace i sidste weekend, og Bilic sagde, at han ikke forventer en let kamp mod 16. pladsen Middlesbrough lørdag. De scorer ikke meget, men de giver heller ikke meget vægt på det. Vi bliver nødt til at være oven på vores spil. Vi skal bevise, at vi har vendt et hjørne, sagde han.

Here is my page - bayern trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: