EduardoFan
|
 |
« on: January 29, 2019, 09:22:53 PM » |
|
Barcelona trøje Liverpool spillermester Philippe Coutinho sigter mod at forbedre sin imponerende præstationer i sidste sæson og siger, at Premier League-klubbernes spillere har stor tillid efter at have vendt tilbage til præ-season-træningen. Brasiliens internationale Coutinho var involveret i 20 ligamål i sidste sæson, scorede 13 og leverede syv assisterer til at lede Juergen Klopps side til en fjerde placering og afslutte en plads i UEFA Champions League efter to år. Jeg arbejder, hver dag forsøger jeg at forbedre, og jeg håber, at denne sæson liverpool trøje kan gøre endnu bedre end sidste sæson, sagde den 25-årige til klubbenes hjemmeside. Jeg forsøger altid at forbedre. Det var en god sæson. Selvfølgelig ønskede vi at vinde noget, men vi er klar til at starte igen for at gøre alt for at få en bedre sæson. Alle har stor fodboldtrøjer børn tillid, og det er nøglen til spillerne. Jeg er sikker på, jeg tror napoli trøje alle er. Klopp sagde, at hans spillere var i god form og var fokuseret på at genvinde matchen fitness og intensitet, da de forbereder deres første præ sæson spil mod non-liga side Tranmere Rovers senere på onsdag. Det har været godt, sagde Klopp. Siden i dag har vi haft en god og stor træningsgruppe, og selvfølgelig er det ikke den sidste hold - det er klart - men alt godt så langt. Testningen var god, og drengene kom tilbage rigtig godt, de gjorde hvad de skulle gøre, og jeg kan godt lide dette ... De kom virkelig tilbage i god form, så vi startede fra et godt punkt. Tilpasning til denne intensitet igen er altid en udfordring for os alle, men det har fungeret godt så langt. Nu har vi det første spil, og det er en god ting, fordi det er derfor vi alle gør det - for at spille spillet på et tidspunkt. Liverpool spiller tredjeparts side Wigan Athletic på fredag, før de rejser til Hong Kong for at konkurrere i Premier League Asien Trophy, som de vil begynde med at vende liga rivaler Crystal Palace den 19. juli.
|