NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.
|
 |
« on: January 29, 2019, 09:42:56 PM » |
|
Arsenal trøjer børn Hvis du har savnet vores leder af årets afstemning, kan du stadig stemme her. For dem der vender tilbage, er her en hurtig oversigt over vores regler for den offentlige afstemning. Ingen overraskelser at se Barcelonas tryllekunstner på listen til årets spiller. Den argentinske har været den største forskel i Spanien for meget af hans karriere, og 2017 har ikke været anderledes. Messi har scoret 49 mål for Barcelona i 2017 (på tidspunktet for skrivningen). Blandt målene var en brace i Clasico, herunder vinderen og 14 ligamål i åbningshalvdelen af 2017/2018 for at hjælpe Barcelona til en ubesejret start . I Europa fortsætter fremhævningsrullen, to mål i den berømte remontada mod PSG, en brace mod Juventus ved Camp Nou og scorer sit 100. Champions League mål mod Olympiakos. Et andet fantastisk Arsenal trøjer børn år for Messi, men vil det nok? Man kan ikke nævnes uden den anden i hurtig forfølgelse. Cirstiano Ronaldo har en lige så imponerende 2017 som Messi, der har scoret 42 club mål i alle konkurrencer i 48 kampe. Den portugisiske superstjerne hjalp hans side til at forsegle La Liga-kronen og trods kun at score fire liga-mål indtil videre i de nye årstider fortsætter posterne til Ronaldo i Europa. På hinanden følgende hatricks mod Bayern München i kvartalerne og Atletico Madrid i semifinalerne, den første spiller, der scorer i tre Champions League-finaler, hans brace hjælper Madrid til en 12. Champions League-titel og bliver den første spiller til at Manchester City trøjer børn score i alle seks gruppespilspil . For at klare det hele har Ronaldo vundet fem trofæer i år. Det står sikkert som blandt hans fineste i sin karriere, får han din stemme? Jeg er glad for en underdog for disse priser og når jeg tænker på en mørk hest til titlen som bedste spiller i 2017, tror jeg, Ter Stegen. Et imponerende 16 rene ark i La Liga i 2017, selv Barcelona Twitter-kontoen, kunne ikke modstå at pege på tyskens indflydelse. På et tidspunkt i denne sæson havde Juventus trøjer børn tyskerne sparet 23 af de sidste 24 skud på mål. Siden da har han ikke dyppet form og forbliver som kobling en målmand som jeg husker at se. Er han din årspiller? Hvis Ter Stegen er den mørke hest på denne liste, så er Isco turnaround historien her. Spanjoren var åbenbart en forsyningsspiller i Zinedine Zidane side, da vi trådte ind i det nye år, men det afskrækkede ikke Isco. I betragtning af muligheden for at imponere på grund af Bales sundhedsproblemer har Isco tvunget sig ind i Zidanes planer, og franskmanden har ikke frafaldet ham siden. Efter at have spillet en stor rolle i at forsegle Los Blancos dobbelte, har Isco været den lyse gnist af en skuffende åbning. Han er fælles topscorer i La Liga i Madrid denne sæson, og man må spørge sig, hvor Real Madrid ville være uden ham. Vil en spanier tage hjem årets spillerens titel i år?
|