VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.
|
 |
« on: January 29, 2019, 09:55:50 PM » |
|
Fodboldtrøjer Børn Sergio Aguero siger, at han vil afslutte sin karriere hos den tidligere klub Independiente efter at have betalt for den argentinske klubs nye træningsplads. Manchester City angriberen har altid udtrykt sit ønske om at afslutte sin karriere i sit hjemland med Independiente - klubben støttede han som en dreng. Den 27-årige sagde tidligere i tottenham trøjer denne måned, at han vil vende tilbage til sin klub, da hans nuværende kontrakt løber ud i 2019. Aguero har nu gået sammen med tidligere spiller Gabriel Milito, som også spillede til Barcelona, for at finansiere nye state-of-the-art træningsfaciliteter i Buenos Aires klubben. Besøg komplekset onsdag, fortalte Aguero journalister: Independiente fans ved, at jeg går på pension her og jeg har tænkt på at vende tilbage. At se hvordan klubben forbedrer sig er imponerende og gør mig glad. Jeg er ivrig efter at vende tilbage. Uafhængige præsident Hugo Moyano tilføjede: Uafhængig præsident er uvurderlig og vil blive husket for evigt. Dette viser virkelig kærlighed til institutionen - ikke bare hvad de gør på banen, men den kærlighed, de viser klubben. Fansene vil ikke glemme napoli trøjer det. Aguero blev den yngste spiller i historien om den argentinske topflyvning, da han lavede sin debut for Independiente i 2003 som en 15-årig. Det er blevet foreslået, at han kunne underskrive en kontraktstillelse hos City indtil 2020, og manager Manuel Pellegrini mener, at han stadig kan ændre sig på Etihad Stadium i længere tid. Bychefen sagde tidligere i denne måned: Det er svært at tale om, hvad der vil ske om to eller tre år, fordi spillere ændrer deres sind. Måske vil han være dortmund trøjer glad for at vende tilbage til Argentina, men Kun har mange flere år her i Europa.
|