Bone and Joint Health
October 13, 2025, 08:46:00 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus tröja Efter att ha officiellt lagt penna på papper på ett nytt kontrakt med Real Madrid no  (Read 134 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 29, 2019, 10:34:07 PM »

Liverpool tröja Efter att ha officiellt lagt penna på papper på ett nytt kontrakt med Real Madrid noterade Gareth Bale att han alltid ger sitt bästa för klubben. Efter att ha flyttat från Tottenham sommaren 2013 till en världsrekordavgift, kommer han nu att stanna på Estadio Santiago Bernabeu fram till 2022. Under de tre åren sedan hans ankomst har Bale etablerat sig Chelsea tröja som en av de bästa spelarna på planeten, vilket hjälper klubben att vinna sin tionde och elfte europeiska krona. Min spanska förbättras, men jag föredrar att prata engelska, erkände han. Jag är uppenbarligen mycket glad. När jag kom, ville jag smaka framgång för första gången, att vinna troféer och att vara här idag är en annan dröm som har blivit realiserad. Bale insisterade på att han och hans lagkamrater inte vilar på Liverpool tröja sina laureller, men är fast beslutna att fortsätta vinna. Vi vill vinna allt, varje år, tillade han. Alla trofeer är viktiga för denna klubb. Vad jag vill är att fortsätta hjälpa laget, att göra mål och skapa assistanser. Bale har gjort 62 mål i 134 framträdanden för Real, men insisterar billiga fotbollströjor på att det är de troféer som räknas. Vi har haft många bra stunder på klubben och att vinna Champions League är den högsta punkten, sa han. Naturligtvis har vi lidit några dåliga stunder, men det viktiga är hur du reagerar.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: