ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.
|
 |
« on: January 29, 2019, 11:08:01 PM » |
|
Chelsea tröja barn Paul Pogbas agent Mino Raiola har insisterat på att han inte är bekymrad över rapporter att Frankrikes mittfältare kunde gå med i Manchester United för en världsrekordöverföringsavgift och vägrade att bekräfta om Pogba har bett att lämna Juventus. Raiola, som också representerar Zlatan Ibrahimovic, Henrikh Mkhitaryan och Evertons Romelu Lukaku, avfärdade rapporter på torsdagen att Pogba är nära att återvända till Old Trafford. Det finns ingen fråga om Paul Pogba, mycket bla bla bla, skrev holländaren på Twitter. I en intervju med fredagens Corriere dello Sport kunde Raiola, som skulle kunna betalas upp till 18,4 miljoner kronor, gå igenom, upprepa den ståndpunkten och krävde att han bara vill vad som är bäst för Arsenal tröja barn sin klient. Jag bryr mig inte om rekordöverföringar, sa han. Tidningarna säger att Pogba kunde bryta rekordet men jag har redan brutit poster med Ibrahimovic och [Pavel] Nedved. Jag vill ha det som är bäst för mina spelare och så inkluderar även Pogba. Har Pogba bett att lämna Juventus? Jag svarar inte någon och jag pratar inte om min verksamhet. Vissa saker som jag bara diskuterar med mina klienter och de vet hur sakerna verkligen står. José Mourinho insisterade på torsdag han har tre olika val för sin sista stora överföring, varav Pogba är bara en. Det är dock underförstått att United är övertygad om att slutföra avtalet med ett erbjudande om 92 miljoner pund fotbollströjor barn på onsdagen trots rapporter i Spanien på fredagen som föreslog Real Madrid kunde förbereda ett erbjudande. Juventus-tränaren Massimiliano Allegri bad om en uppdatering på en presskonferens i Melbourne, där de italienska mästarna för närvarande är på turné. Just nu är han fortfarande en Juventus spelare, sa han. Vi vet inte vad som händer under nästa vecka, men vi är övertygade. I slutet av överföringsfönstret har vi ett mycket starkt lag. Dani Alves, [Medhi] Benatia, [Miralem] Pjanic och [Marko] Pjaca har kommit in. När fönstret stängs blir laget mycket starkt. Raiola representerar också Liverpool-anfallaren Mario Balotelli, som har blivit tillsagd att börja leta efter en annan klubb av manager Jürgen Klopp. Det är aldrig för sent i livet, sade han om italienska internationella. Om du tror att Mario gör mig förtvivlad, misstar du dig för att hans liv har förbättrats mycket och nu behöver han bara hitta rätt ögonblick. Visst, han behöver också lite lycka som han inte har haft den här säsongen men jag kan försäkra dig om att han är en bra person, en kille med stort hjärta. Han betalar för både sina problem och inte hans problem. Vi får se vad som händer. Jag kommer inte stänga dörren på någon lösning. Inte för Mario eller någon av mina spelare. Jag lyssnar på vad som Lazio tröja barn föreslås för mig och då bestämmer jag tillsammans med mina spelare.
|