Bone and Joint Health
April 18, 2025, 07:04:06 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea trøje Alex Oxlade-Chamberlain får et nyt kaldenavn fra Arsenal-fansen efter at være blevet  (Read 132 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 29, 2019, 11:18:03 PM »

Liverpool trøje Alex Oxlade-Chamberlain får et nyt kaldenavn fra Arsenal-fansen efter at være blevet en helt i London Cannon s sejr mod Chelsea i Community Shield, som fandt sted på Wembley Stadium på søndag aften GMT. Man 506 minutter er et ordentligt kaldenavn for spilleren nummereret tilbage 15 er. Chamberlain har faktisk potentiale tottenham trøje til at blive en fodboldstjerne i Europa og endda verden. Han startede sin karriere i Southampton i en sæson, og han dræbte endelig til West London i 2011. Chamberlains talent er allerede synligt, når han er på den yngste scorerliste i Champions League historie, men skadesproblemer hæmmer sin karriere, og den 21-årige bruger mere tid på bænken. Chamberlains angst bliver i stigende grad som Arsene Wenger planlægger at melegonya til andre klubber. Men langsomt viser spilleren med The Oxs kaldenavn, at han ikke fortjener at blive undervurderet. Efter blot et mål i sidste sæson blev Chamberlain omdannet til en ny helt af Arsenal. Forståeligt, hans eneste mål lazio trøje i spillet Community Shield succesfulde væltet Chelsea. Post-match winger The Gunners bliver besat med at score flere mål i denne sæson. Jeg er ikke bange for at sige, at jeg skal score flere mål. liverpool trøje Jeg har et mål i mig selv, at hver gang jeg er på banen, betyder det, at jeg vil forsøge at bidrage til at bringe Arsenal til en sejr. Det er rigtig godt at score i Community Shield , Fordi holdet kom ud som vinder og det er mere specielt, sagde Chamberlain, som citeret af ESPN mandag.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: