HectorB529
Newbie

My name is Cody (49 years old) and my hobbies are Rock climbing and Freerunning.
|
 |
« on: January 26, 2019, 02:07:14 PM » |
|
Fußballtrikots New York City FC har meddelt undertegnelsen af den spanske international David Villa om en treårig aftale. Den nyoprettede Major League Soccer Club, der er fælles ejet af Manchester City og New York Yankees, bekræftede på deres Twitter-konto, at den 32-årige var deres førende spiller. Klubben tweeted: Velkommen til New York City: David Villa (@ Guaje7Villa) officielt tegn som # NYCFCs første nogensinde spiller. #VillatoNYCFC. Villa tager overgangen til Amerika efter at have hjulpet Atlético Madrid med at vinde deres første Primera División-titel siden 1996 i sidste sæson og nå også Champions League-finalen, hvor de tabte til Real Madrid. Før han sluttede sig til Atlético sommeren 2013, spenderede Spaniens rekordmålskriver tre meget succesrige sæsoner i Barcelona, mens han også repræsenterede Valencia, Real Zaragoza og Sporting Gijón. Villa, der aldrig tidligere har spillet sin fodboldfodbold uden for Spanien, sagde i et interview, der blev offentliggjort på Atlético-webstedet søndag, at han påbegyndte en ny udfordring efter at have modtaget en uimodståelig mulighed, selv om han Frankreich trikot ikke angav, hvad det var eller hvor . Der var dog udbredt spekulation om, at Villa var på vej til New York City, og at flytningen blev bekræftet på mandag. Villa sagde på sin nye klubs hjemmeside: I hele min karriere har jeg altid forsøgt at fortsætte med Frankreich trikot at skubbe mig selv for at nå nye mål, og dette repræsenterer et andet vigtigt mål for mig. Jeg vil gerne forsøge at hjælpe MLS med at vokse ved at spille, arbejde hårdt, score mål og samtidig forsøge at gøre New York City FC blevet det bedste hold i ligaen. Det er en ægte ære at de mennesker, der har dannet klubben, har fokuseret deres opmærksomhed på mig. Jeg er ivrig efter at gøre det bedste jeg kan, tage ombord det ekstra ansvar og bevise mit værd ved at tilbagebetale den tillid, de har vist i mig. Bortset fra hans succes ved Atlético vandt den Asturias-fødte Villa to Primera División-kroner og Champions League blandt en række titler i Barcelona, mens han også løftede Copa del Rey med Valencia og Zaragoza. For Spanien har Villa, som er en del af Vicente del Bosques 23-mandskab for verdensmesterskabet, vundet 2008 EM og verdensmesterskabet i 2010 og hans tal på 56 mål er en national rekord. New Yorks sportsdirektør Claudio Reyna sagde: Deutschland trikot David er den perfekte første underskrift til New York City FC. Hans individuelle præstationer er bemærkelsesværdige. Hans oplevelser, herunder at vinde verdensmesterskabet i 2010, vil være uvurderlige for at opbygge vores klubs sportskultur. Jeg kunne ikke være mere begejstret for at byde ham velkommen til New York City og have ham som vores klubs første spiller. Med New York City, der ikke starter deres indledende MLS-kampagne frem til næste marts, er det stadig at se, om der vil være mulighed for, at Villa går ud på lån i mellemtiden, da ellers han kunne være uden konkurrence fodbold i omkring syv måneder efter sommerens Verdens mesterskab. Foruden Villa var der også spekulation i weekenden om, at engelske midtbanespiller Frank Lampard kunne ledes til New York-franchisen med sin kontrakt op på Chelsea, selv om der endnu ikke er blevet bekræftet, hvor den 35-årige vil holde hans handel næste sæson.
|