Nereida16G
Newbie

My name is Amee Cundiff. I life in Achleiten (Austria).
|
 |
« on: January 30, 2019, 09:22:59 AM » |
|
Wolfsburg Fußballtrikots Ed Woodward fortalte hollandskeren, at han var tre år tidligere i dag. Van Gaals coachingpersonale - herunder coachassistent Albert Stuivenberg og målmandskonsulent Frans Hoek - har fulgt veteranchefen ud af udgangsdøren. Den 64-årige vil blive betalt £ 4,5 mio for det sidste år af hans kontrakt plus en £ 400.000 bonus for at vinde FA Cup. United Executive Vice Chairman Woodward sagde: Jeg vil gerne takke Louis og hans personale for deres fremragende arbejde de sidste to år med kulmination i at vinde en rekordlignende 12. FA Cup til klubben. Han har opført sig med stor professionalisme og værdighed i hele sin tid her. Han efterlader os med arven af at have givet flere unge spillere den tillid til at vise deres evne på scenen. En beslutning om en efterfølger som leder vil blive annonceret snart. Van Gaal har udstedt en langvarig erklæring med sin stolthed om at styre klubben og hans skuffelse og ikke se sine treårige vilkår. Jeg er utroligt stolt over at have hjulpet United med at vinde FA Cup for 12. gang i klubbenes historie. Jeg har været privilegeret under min lederkarriere til at have vundet 20 trofæer, men vinder FA Cup, som er gennemsyret i så meget historie, Borussia Dortmund Fußballtrikots vil altid være en af mine karrieres mest specielle præstationer. Jeg er meget skuffet over at kunne fuldføre vores gennemførelse af den treårige plan. Frankreich Fußballtrikots Jeg tror, at fundamentet er fast på plads for at gøre det muligt for klubben at komme videre og opnå endnu større succes. Jeg håber, at vinde FA Cup vil give klubben en platform til at bygge videre på det. Efter at have klaret i Holland, Spanien og Tyskland, har jeg altid håbet på muligheden for at styre engelsk fodbold og være en del af engelsk kultur. Jeg takker mine spillere og ønsker dem godt til næste sæson. Jeg glæder mig til at arbejde med dem, og det har været særligt givende for mig. Ser den fortsatte udvikling af disse unge spillere næste sæson. Tak til ejerne og bestyrelsen i Manchester United for at give mig mulighed for at styre denne store klub. Jeg vil også gerne udtrykke min taknemmelighed over de fantastiske United-tilhængere. Jeg er skyldig i min støtte og coaching personale, som har fået mig deres hele tiden i klubben. Jeg er dybt taknemmelig for hvert medlem af klubbenes personale - sportsvidenskabsteamet, lægeholdet, kit- og vasketøjsafdelingen, klubadministrationen, pressekontoret, lederens team, akademiet holdet, Ground staff Og catering teamet, både på Old Trafford stadion og Carrington træningsplads, som alle har givet mig deres uvældet støtte i min tid på United Never i min 25 år som manager har jeg været så godt støttet i min rolle. Endelig går min særlige tak til Sir Alex Ferguson og Sir Bobby Charlton for altid at få mig og min familie til at føle sig så velkommen i hele min tid som Manchester United-manager. Jose Mourinho forventes nu at blive afsløret som klubbens nye Deutschland Fußballtrikots chef. Han er indstillet til at underskrive en treårig kontrakt for at tage ansvaret for klubben. Hans baglokalehold af Rui Faria og Silvino Louro forventes at følge. Nogle af klubbernes spillere siges at have fordoblinger over Mourinho. Men han har allerede sat sig om at forberede nye signeringer, hvor Sverige allerede angriber Zlatan Ibrahimovic allerede i posen. Med Mourinho på vej ind går klubblegenden Ryan Giggs ud. Daily Mirror siger, at den amerikanske legende har besluttet at forlade nu for at øge hans chancer for en dag at styre klubben. Han vil have et skud på øverste job, men er blevet overført til den tidligere Chelsea mand. Og det førte til, at han besluttede at afslutte sin 29-årige medarbejder til at hente nogle erfaringer andre steder.
|