Bone and Joint Health
October 12, 2025, 08:15:54 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Roma trøjer Manchester United forsvarer Luke Shaw har rost sin tidligere manager Mauricio Pochettin  (Read 197 times)
VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.

View Profile
« on: January 26, 2019, 03:47:09 PM »

Tottenham trøjer Manchester United forsvarer Luke Shaw har rost sin tidligere manager Mauricio Pochettino og håber at genforene med Tottenham Hotspur-træner i fremtiden. Shaw spillede under Pochettino i Southampton i sidste halvdel af 2012-13 sæsonen, da de hellige sluttede ottende i Premier League. England International flyttede til United i slutningen af ​​sæsonen. I den epilogue af den spanske pundit Guillem Balagas nye bog Brave New World: Inside Pochettinos Spurs hilste den 22-årige sit fantastiske forhold til argentineren milan trøjer og regnede Pochettino med at arbejde sammen med ham igen. Jeg tror med Southampton, at han nåede det umulige. Vi var et af de bedste fodboldhold i ligaen ... Jeg håber, at jeg kan spille for ham igen en dag. Og jeg tror, ​​han vil virkelig have, at jeg skal spille under ham igen, Skrev Shaw. Han plejede at kalde mig sin søn, det var så godt vores forhold var. Jeg har haft bayern trøjer mange op og ned, men da jeg var med Pochettino var det kun nogensinde op, op. Han fik mig til at føle, at jeg var den bedste. Han viste mig klip af mine spil og sagde: Du bør gøre det bedre . Ikke på en forfærdelig måde. Ikke jeg kunne have gjort det bedre, men jeg burde have gjort det bedre, fordi han ved, at jeg kan være bedre. Shaw kæmper for at få spilletid på United efter at have slået ud med manager Jose Mourinho og kunne mødes med Pochettino, psg trøjer da den andenplacerede United vært tredjeparts Tottenham i ligaen på lørdag.

Here is my page - bayern trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: