Bone and Joint Health
October 13, 2025, 02:14:27 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Frankreich Fußballtrikots Pep Guardiola siger, at han hellere ville holde op med Manchester City og  (Read 285 times)
Nereida16G
Newbie
*

My name is Amee Cundiff. I life in Achleiten (Austria).

View Profile WWW
« on: January 26, 2019, 03:58:55 PM »

Wolfsburg Fußballtrikots Pep Guardiola siger, at han hellere ville holde op med Manchester City og gå tilbage til Spanien end at ændre sin spillestil. Bychefen har undladt at vinde nogen af ​​hans sidste fire spil og blev slået 4-0 af Barcelona i Champions League på onsdag. Sergio Aguero blev efterladt på bænken hos Camp Nou, og Claudio Bravo blev sendt ud for at håndtere bolden uden for feltet efter fluffing Fußballtrikots en clearing. Guardiola sagde det vil tage tid for ham og hans spillere at tilpasse sig, men han insisterer på, at han ikke vil ændre sin angribende stil. Nej, jeg vil ikke ændre mig. Det går ikke godt i fremtiden, næste sæson går ikke godt på den måde, jeg vil hjem til Spanien, sagde han til en pressekonference forud for Citys Premier League-sammenstød med Southampton på søndag. Du ved hvad der sker, jeg tænker på, ja. Men derefter er løsningen ikke bedre end det jeg tror, ​​så jeg kan ikke. Ved du også hvorfor, fordi jeg i syv Schalke 04 Fußballtrikots år vandt 21 titler. Jeg beklager, jeg har vundet 21 titler om syv år, så det er tre titler om året, der spiller på den måde. Men hvis du tror jeg vil vinde i Camp Nou 4-0, vil jeg dominere imod Messi, Luis Suarez og Neymar vil ikke skabe noget, og Iniesta vil ikke spille godt - nej. Jeg er god, men det er ikke nok. En ærlig Pep Guardiola fortæller journalister, at han er tilfreds med #mcfc s fremskridt. Guardiola sagde, at City har erhvervet sig godt i Catalonien og tilføjede, at byens eneste skuffende præstation denne sæson var 2-0-nederlaget til Tottenham Hotspur. Han støttede også Bravo efter sin fejl det vil blive fremhævet. Jeg ved fra begyndelsen, når Claudio kommer til at begå en fejl, han vil være på forsiden, sagde Guardiola. Hver målmand, hver forsvarer i verden, hver angriber mangler straffe, gør fejl, men Claudio skal kæmpe imod det. Den sværeste ting i den slags situation er at diskriminere, når du kan passere bolden og spille eller sætte bolden lang og nogle gange må du lægge en lang bold. Jeg ved ikke, om denne gang skal du lægge en lang bold, fordi han var alene, kun en fyr pressede bolden og tre spillere til at passere til, og hvis han rammer det længe, ​​er målet helt tomt. Så beslutningen var ikke forkert i det øjeblik, men handlingen - han passerede ikke godt, og det kan ske. Deutschland Fußballtrikots Det er en skam, for i det øjeblik var spillet åbent.

Pages: [1]
  Print  

Jump to: