Bone and Joint Health
October 20, 2025, 12:03:28 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Napoli tröja barn Fernando Torres hävdade att han hade avancerat sin karriär genom att gå med i en  (Read 150 times)
GQWDani871
Full Member

I'm a 40 years old and work at the high school (Architecture). In my spare time I try to learn English. I have been twicethere and look forward to go there sometime near future. I love to read, preferably on my ebook reader. I really love to watch

View Profile
« on: January 30, 2019, 06:00:10 PM »

Atletico Madrid tröja barn Fernando Torres hävdade att han hade avancerat sin karriär genom att gå med i en av världens högsta klubbar efter att ha avslutat sin brittiska överföringsrekord 50 miljoner kronor från Liverpool till Chelsea. Spaniens internationella undertecknade ett kontrakt på fem och ett halvt år på Stamford Bridge i natt för £ 175,000 i veckan och avslöjade att diskussioner hade pågått mellan klubbarna i nästan två veckor. Jag är så glad och så, så stolt över att vara här, äntligen efter dessa 12 dagars samtal , säger Torres på Chelsea TV. Men i slutet av dagen kan jag säga att jag Ma Chelsea spelare och jag är riktigt glad. Det här är den typ av lag jag gillar att spela mot, för det motiverar mig, men det Chelsea tröja barn är den typ av lag jag vill spela för. Det är alltid väldigt svårt att spela mot Chelsea, det är ett av Europas största lag , kämpar alltid för allting. Så efter detta finns det inga steg framåt. Det här är översta nivån. Målet för varje fotbollsspelare är att försöka spela på en av världens bästa klubbar och jag kan göra det nu. att vara väldigt mycket glad som jag är. De senaste tre eller fyra dagarna har varit mycket svårt för mig, särskilt efter allt jag har bott i Liverpool. Men som jag sa tidigare kan jag säga att jag är en Chelsea-spelare nu. Jag är verkligen glad och jag är säker på att jag gör ett stort steg framåt i min karriär som går med i Real Madrid tröja barn en klubb som Chelsea. Det här är en bra klubb, ett verkligt ansvar och alla förväntar sig stora saker om mig och jag är beredd och redo för utmaningen. Chelsea-ordföranden, Bruce Buck, som också avslutade en 26,5 miljoner pund för Benfica s David Luiz, sa: Det här är en väldigt betydande dag för Chelsea, som tar en av de bästa spelarna i världen med sina toppår framför honom . Vi har länge beundrat talangerna hos en spelare som är en beprövad målskytt i engelsk fotboll och Fernandos ankomst är ett tecken på våra fortsatta höga ambitioner. Jag hoppas att alla Chelsea-fans Chelsea tröja barn är så upphetsade som jag är med den här nyheten.

Check out my web site: PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: