JennaAze29
Newbie

Name: Isobel Probst My age: 32 years old Country: Switzerland Home town: Medikon Postal code: 8620 Address: Schuetzenweg 108
|
 |
« on: January 26, 2019, 04:28:57 PM » |
|
Liverpool drakt Steven Gerrards beslutning om å avslutte sin sammenheng med Liverpool i slutten av denne sesongen viste seg å invitere kommentarer fra hans nærmeste folk. Gerrard har vært enstemmig i sin intensjon om å forlate Anfield etter 17 års tjeneste til Reds. Som spiller er han veldig stor og innflytelsesrik i spillet er ikke et kompromiss. Når jeg kommer tilbake hit, ville han alltid vise sin kvalitet. Han er en av de beste spillene i verden i dette tiåret. Som leder og som menneske fotballdrakter barn er det vanskelig å finne sin kamp, han er veldig profesjonell og svært dedikert, han Real Madrid drakt gir et eksempel til alle spillerne, han er også noen som alltid plasserer klubber og lag i ham Jeg tror han har blitt en arv av Liverpool. Hans bidrag til klubben er nesten ubegrenset, og det er bevis på lojaliteten hans, selv om Liverpool har født legender, vil Gerrard alltid være øverst. En annen ekko følelsesmessig følelse er et spørsmål om respekt, ikke bare for prestasjon, men også for sine beslutninger og prestasjoner for familien. Gerrard vil alltid være en legende, ikke bare Roma drakt for Liverpool, men også for England, Gerrard vil være historie som den beste midtbanespilleren i hvert spill, hans figur er perfekt og kan være et eksempel på unge spillere rundt om i verden. Jeg visste alltid at han ville være en stjerne jeg har sett Liverpools spill på 50 år og han er den beste spilleren jeg noensinne har sett. Noen som Kenny Dalglish er en helt annen klasse, men ifølge min logikk når Dalglish spiller, er 11 andre spillere også stjernespillere, men Gerrard spiller fra bunnen, en vanlig spiller som kommer fra benken. Det må være en stor beslutning for Gerrard, dessverre forlater fordi han kom ut av den store og fantastiske klubben.
|