Bone and Joint Health
October 12, 2025, 10:14:27 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Real Madrid trøje Maxime Colin mener, at han er helt over de skadesproblemer, der plaget hans først  (Read 154 times)
LilianForr
Newbie
*

I'm a 43 years old, married and work at the university (Law). In my spare time I try to learn Chinese. I have been there and look forward to go there sometime near future. I like to read, preferably on my ebook reader. I really love to watch Supe

View Profile
« on: January 26, 2019, 04:29:30 PM »

Atletico Madrid trøje Maxime Colin mener, at han er helt over de skadesproblemer, der plaget hans første sæson på Brentford. Franskmanden er en af ​​de hårdeste spillere i holdet, men har haft en vanskelig sæson i engelsk fodbold med knæskade, der sætter ham tilbage. Og han håber, at han er i stand Manchester City trøje til at opretholde sine høje fitnessniveauer denne sæson. Colin sagde: Sidste år havde jeg mit knæ, jeg trænede, trænede ikke nok. Hvis du kigger på min karriere sidste år var det eneste år jeg blev skadet. Jeg tror jeg har tilpasset engelsk fodbold. Jeg ændrede mig ikke meget. Sidste år var en skam for mig, men jeg er ikke en skadebenet spiller. Jeg har altid spillet i Frankrig og Belgien. Jeg håber, at i år vil jeg opretholde min egnethed. Holde organer passer Bayern Munche trøje som sæsonen træder sin lange slog mod jul og årsskiftet er kritisk, og Brentford har allerede tabt Lewis Macleod til en sæson, der sluttede skade. Colin tilføjede: Den næste internationale er i marts, så det bliver svært. Lewis, som er en skam. Vi skal arbejde hårdt for at være klar til hvert spil og skubbe hårdt for at vinde spil. Championship er intens med tre kampe om ugen. Vi skal være bedre fysisk. Det er en skam og svært for holdet som han er en rigtig god spiller. Vi kan ikke sige noget. Han bliver nødt til at komme sig nu. Vi bliver nødt til at tænke på ham og være sikker på, at vi ikke bliver skadede, jeg havde skader i sidste sæson, så jeg ved det er virkelig svært. Colin vil bruge den internationale pause til at vende tilbage til Frankrig og se sin familie som han ved det, forklarede han: Næste uge er Arsenal trøje min fødselsdag, så jeg vil gå og se min familie. Den sidste gang jeg så dem var den sidste internationale pause og Jeg kan ikke gå hjem til jul. Det er godt at ikke være alene til jul, så det er dejligt at have en familie.

Feel free to visit my web-site; Atletico Madrid trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: