Bone and Joint Health
October 12, 2025, 04:08:48 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bayern Munchen drakt Arsene Wenger synes å ha spådd Danny Welbeck kunne være en differensier i den  (Read 193 times)
JennaAze29
Newbie
*

Name: Isobel Probst My age: 32 years old Country: Switzerland Home town: Medikon Postal code: 8620 Address: Schuetzenweg 108

View Profile
« on: January 26, 2019, 04:54:29 PM »

Juventus drakt Arsene Wenger synes å ha spådd Danny Welbeck kunne være en differensier i den avgjørende spilltelleren Leicester City. Den franske lederen sa at han hadde sett spillerenes lovende ytelse de siste to dagene. Welbeck ble helten til Arsenals seier over Leicester City på Emirates Stadium på søndag. Etter å ha etterlatt Jamie Vardys handling reverserte Gunners målet gjennom Theo Walcott i minutt 71 og Welbeck i skadetid. Etter en dramatisk løp avslørte Wenger sin beslutning om å spille Welbeck i stoppetid. Treneren innrømmet lokket utøvelse av Manchester United i løpet av treningen. «I går, i Juventus drakt de siste to dagene trente han med lovende, jeg har planlagt noe for ham, og på en pressekonferanse på fredag ​​sa jeg at han ville spille det,» fortalte han Daily Star. I løpet av de to siste øvelsene var han veldig sterk, og jeg bestemte meg endelig for at han var i vår gruppe, la han til. Etter spillet smiler Wenger straks Welbeck. Englands spilleren antas Chelsea drakt å kunne bevise sin kapasitet som toppspiller, til tross for at han ble smurt med langvarig skade. Det var en stor beslutning fordi Danny Welbeck er en flott spiller, og du vet aldri om vår jobb om han vil score et mål eller ikke, Men alle er åpenbart lykkelige for ham fordi han har vært ute i 10 måneder, noe som er en nesten varig tid for spillere. Vi jobber veldig hardt, vårt medisinsteam og treningslaget vårt, for å gjenopprette sin prestasjon. Og ikke glem at han ikke har spilt Et minutt for Bayern Munchen drakt oss, han spilte bare i 45 minutter på U-21-laget, konkluderte han.

Also visit my blog post ... Roma drakt
Pages: [1]
  Print  

Jump to: