Bone and Joint Health
April 18, 2025, 07:56:51 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Wolfsburg trikot Barcelona har rigtig rigtig gået ind i forretningssæsonen slutningen af ​​sæsonen  (Read 133 times)
HectorB529
Newbie
*

My name is Cody (49 years old) and my hobbies are Rock climbing and Freerunning.

View Profile
« on: January 26, 2019, 05:26:53 PM »

Wolfsburg trikot Barcelona har rigtig rigtig gået ind i forretningssæsonen slutningen af ​​sæsonen med Luis Enrique louding virkningen af ​​hans frynse spillere i søndag s 4-1 sejr over Granada. Trækket af fire vigtige fravær, blev trænerens nat værre, før det blev bedre, da Rafinha trak sig BVB trikot skadet i løbet af første halvleg, selv om udskiftning Paco Alcacer trak op til taske vinderen efter Jeremie Bogas leveler. Det er truppen der vinder dig titler, sagde Luis Enrique til journalister. Det er op til os at afbalancere skaderne og suspensionerne mod vores frynse spillere. Jeg er meget stolt af Alcacer, jeg har lovet sin holdning hele sæsonen fordi han altid er der for holdet. Han har været fantastisk, han har været involveret i to mål i aften - scoring en - og han har været en BVB trikot konstant trussel. Luis Enrique kunne ikke skjule sin skuffelse ved at miste Leverkusen trikot Rafinha til, hvad der lignede en muskelskade, men roste Blaugranas arbejdsetik, som sendte deres værter med en flod af sene mål. Det er vanskelige spil, jeg har set holdet spiller meget godt, meget professionelt. Spillet var kompliceret med udliggeren, der kom i et isoleret øjeblik, men så kunne vi finde en måde at vinde hurtigt og har tjent et behageligt resultat, som jeg sagde var retfærdig. Vender tilbage til bare to point fra liga-ledere Real Madrid, Barcelona står overfor Sevilla onsdag foran Los Blancos spil i Leganes.

My web page ... BVB trikot
Pages: [1]
  Print  

Jump to: