OfeliaMors
|
 |
« on: January 26, 2019, 07:38:01 PM » |
|
Arsenal tröja Nate Diaz har hävdat att Conor McGregor vet att han förlorat sin rematch på UFC 202. Jag vet inte. Minns du förra gången de rusade till sitt hus nästa morgon och sa att han var besatt eller vad? Diaz sa under ett utseende på Chael Sonnen s Your Welcome Podcast. Jag var ganska galen om det för ett par dagar, men det är vad jag, du vet? Jag vann den kampen och jag hoppar inte för glädje redan för 3. omgången. Jag tror att jag slog honom två gånger, så det är 2-0 så långt Juventus tröja jag är bekymrad. Det kan bli gjort på vägen, jag gör inte T Känna till. Jag tror att de Barcelona tröja vet det också, för han har en smart tränare på händerna. Han och hans tränare vet vad som hände i kampen och de är inte dumma, så jag tror att de ska göra vad de kan gå till Chelsea tröja sin uppdelning och komma in i ett nytt skede. Under tiden har Georges St-Pierre upprepat sin önskan att återvända till UFC. Jag vill komma tillbaka, sa han under ett utseende på UFC ikväll. De känner till villkoren som jag vill ha och litar på mig, jag är mycket rimlig. Så det är upp till dem. Vi försökte mina avslag för att nå dem och de kommer snart tillbaka. Förhoppningsvis kommer vi att se. Och slutligen har Luke Rockhold avslöjat anledningen till att han vill möta Anderson Silva. Det är en kamp jag alltid har velat ha, berättade han för MMA Hour värd Ariel Helwani. Även i detta skede tror jag att han fortfarande är lite relevant i den kampen, tror jag att han fortfarande har bevisat att han är farlig. Han hängde med DC, skadade DC lite i den kampen och DC kunde inte avsluta honom, så det är den lättviktsmästare där. Han hade en kontroversiell kamp med Bisping, jag tror det gör ett stort uttalande, och det är en kamp han ville, han ringde mig ut när jag var i Strikeforce, jag försökte få det att hända.
|