Napoli tröja barn Cristiano Ronaldo kan ha varit knuten till ett drag från Real Madrid detta överföringsfönster, men Marcelo har insisterat på att spelarna har fått portugisiska framsidan och att truppen är lika förenad som före sommaruppehållet. Trots att vänsterbacken inte hade pratat med sin kollega om en eventuell utträde, hade han ett meddelande till honom under pre-season turnén, som Ronaldo ännu inte är en del av Juventus tröja barn på grund av sin Confederation Cup utnyttjar. Jag har inte talat med Ronaldo om detta ämne, men han vet att hans lagkamrater är med honom till döden, sa Marcelo vid säsongens första presskonferens när han frågades om spekulationen som kopplade spelaren med en överföring från Los Blancos. När han kommer, kan vi sedan prata om honom och se hur han är. En överföring som har uppnåtts har varit Theo Hernandezs och brasilianen tog upp den nya tävlingen han kommer att ha till vänstern. Ända sedan jag anlände måste jag kämpa och göra allt för att kunna spela, även om det inte fanns någon annan vänsterback, sa han. Theo är väldigt ung och han kommer att hjälpa Real Madrid mycket. Han har mitt Arsenal tröja barn totala förtroende och det som tränarna har. Ser fram emot den nya säsongen, insisterade Marcelo på att han är lika motiverad som han alltid har, även på baksidan av 2016/17-dubbel. Jag närmar mig varje år med samma spänning, sade han. Det är sant att jag har varit här många år, men i varje säsong ger jag mina alla och jag vill lära de unga spelarna om min erfarenhet på denna klubb. Min motivation är alltid densamma och jag kommer att slåss mot döden med mitt lag. Vi kunde vinna två Inter Milan tröja barn titlar [förra säsongen], men vi vet att vi kan förbättra. Det är svårt att förbättra vad vi har gjort, men vi har lärt oss saker och kommer att försöka vinna alla titlar som är möjliga. Nyckeln är hårt arbete och vi måste fortsätta med detta, med arbete, arbete, arbete. Los Blancos utbildar för närvarande på UCLA-anläggningarna i Los Angeles, framför sina vänskapsmatcher i United States. ReginaldC
fussball trikot ChuNelncy
NonaWilde
fotballdrakter RudyHxlik
Priscilla
maglie calcio a poco prezzo RoderickN
BenitoBra
fotballdrakter barn Merrillug
ReginaldC
fussball trikot ChuNelncy
MercedesF
fotballdrakter barn FPBTedmga