Bone and Joint Health
October 13, 2025, 03:51:15 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Psg trøje Edgar satte sig i poleposition til et titelskud ved at banke ud Chad Mendes i sæsonfinale  (Read 80 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 26, 2019, 08:08:51 PM »

Napoli trøje Edgar satte sig i poleposition til et titelskud ved at banke ud Chad Mendes i sæsonfinalen til The Ultimate Fighter 22. Sejr over Mendes var Edgar femte sejr en række og gjorde ham til standby kandidat til titlen, som Jose Aldo ville forsvare mod McGregor 24 timer senere i hovedårsagen til UFC 194 .. McGregor satser bælte fra Aldos koblinger på ødelæggende måde og slutter kampen med en 13-sekunders KO. Det var forventet, at hans første titelforsvar ville være imod Edgar, Irlænderen af ​​den største test af hans karriere. UFC-messing valgte imidlertid at matche McGregor mod Edgar og i stedet bookede liverpool trøje ham til at kæmpe for den letvægtsmester Rafael dos Anjos. Edgar blev irkeret af UFCs beslutning om at ignorere ham og anklagede dem for at holde inter trøje McGregor væk fra ham, så han kunne malkke ham for al sit værd. En person, der er enig med Edgar s vurdering af situationen, er hans træner Mark Henry, som også sker med træner af McGregors næste modstander, UFC lette mester Eddie Alvarez. Frankie og jeg tror, ​​at UFC forsøger at holde ham væk fra Frankie, fortalte han Daily Star Sport. Fra og med McGregor, har ikke forsvaret 145lb titlen, og hans manglende evne til at gøre det har bremset divisionens progression. Henry forstår ikke The Notorious Alvarez kommer tilbage til hvor han kom fra. Hvis Eddie slår ham, er der virkelig ikke noget andet sted for ham at gå, tilføjede han. Hans andet tab på 155 pund i tre kampe, tror jeg, han har inter trøje ingen chance for at gå til 145 pund. Man ville antage, at Henry ville have, at Alvarez skulle slå et slag på McGregor som straf for at undgå Edgar. For Eddie selv og hans familie ville jeg helt sikkert elske Eddie at vinde, sagde han. Det er helt adskilt fra Frankie, men jeg vil gerne se Frankie kæmpe for ham. McGregor, 20-3, vil udfordre Alvarez til den lette vægt i kortets showpiece kamp, ​​mens Edgar vil tage på knockout kunstner Jeremy Stephens i prelims.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: