Bone and Joint Health
April 17, 2025, 08:23:07 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Schalke 04 trikot Rob Green indrømmer, at han var klar til at gå væk fra QPR i sommer, før han fik  (Read 108 times)
MollieHorn
Newbie
*

My name is Starla and I am studying Occupational Therapy and Greek and Roman Culture at Dedemsvaart / Netherlands.

View Profile
« on: January 26, 2019, 08:38:18 PM »

Frankreich trikot Rob Green indrømmer, at han var klar til at gå væk fra QPR i sommer, før han fik forsikringer over sin fremtid. Den tidligere England-målmand blev kæmmet bare tre kampe i hans Carus Road-karriere efter undertegnelsen af ​​Brasiliens internationale Julio Cesar fra Inter Milan i 2012. Men Green blev genindført mellem stængerne, da Harry Redknapp erstattede Mark Hughes ved roret og holdt en klub- Optag antal rene ark som Hoops vandt fremme tilbage til Premier League med en Schalke 04 trikot dramatisk play-off endelige sejr over Derby County i maj. Den 34-årige blev afleveret en ny kontrakt tidligere i måneden. Jeg ville aldrig have underskrevet andet, indrømmede ex-Norwich City og West Ham mand. Jeg ville ikke have underskrevet for to år siden, enten hvis jeg vidste, at jeg ikke ville spille. Året i Premier League ud af holdet genoplivede mit ønske om at spille fodbold. Det er noget, jeg har gjort hver dag siden jeg startede, og det blev genindstillet. Jeg føler, at jeg viste mig værd sidste sæson. Vi indrømmede mindre end et mål et spil og derefter kun en ud af tre i play-offs og brækkede klubbens rekord for antallet af rene ark. Hvor jeg har været alt jeg virkelig har bedt om er en chance. Green blev tvunget BVB trikot til at se fra bænken, da QPR kom tilbage til et mareridt under Sparky, før Redknapp-backformand Tony Fernandes sos-opkald. Den tidligere Spurs-chef blev forhindret i at tabe Championship, men han har givet Green the Nod igen til den kommende kampagne Efter forfremmelse sidste sigt. Jeg talte til manager på Anfield i slutningen af ​​den foregående sæson, hvor jeg havde spillet de sidste otte eller ni spil, tilføjede Green. Han spurgte mig, hvad jeg ønskede og fortalte mig Jeg vil have dig til at spille. Intet har ændret sig siden da. Jeg har spillet fodbold i lang tid nu og ikke at spille er ikke noget, jeg vil gøre Da Bayern München trikot alt bliver det samme - fitness og form - jeg vil være med i et hold, der spiller i Premier League og stræber efter succes.

Feel free to surf to my web blog ... Frankreich trikot
Pages: [1]
  Print  

Jump to: