NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.
|
 |
« on: January 26, 2019, 08:42:05 PM » |
|
Napoli trøjer børn Roberto Soldado har lovet at komme tilbage til sin bedste målskiveform ved Villarreal efter at have afgjort hans skuffende spell på Tottenham Hotspur. Den 30-årige angriber scorede kun 16 mål i 76 optrædener til Spurs og er vendt tilbage til Spanien efter to sæsoner i Premier League. Soldado kom til Tottenham fra Valencia i en daværende rekordplacering på £ 26m, men har ankommet til Villarreal for et Fodboldtrøjer gebyr, der rapporteres at være omkring £ 7m. I sin præsentation sagde Soldado: Dette er et meget vigtigt skridt i min karriere. Jeg har været væk i to år, hvor jeg ikke har kunnet give mit bedste, men jeg er overbevist om, at jeg kan score mange mål for Villarreal. Jeg har brugt to meget vanskelige år i England, hvor jeg mistede min tillid. Villarreals interesse har givet mig entusiasmen og viljen til at gøre gode ting. Da deres tilbud ankom, tøvede jeg ikke, da det er en god mulighed for at vende tilbage til Spanien og deltage i en stor klub. Jeg vil vende tilbage til at spille på et godt niveau og score mange mål. Jeg vil gerne vende tilbage til at være den spiller, jeg plejede at være. Soldado, der opstod gennem Real Madrids ungdomssystem, kom først til prominence i Getafe, før han Barcelona trøjer børn scorede 81 gange i 141 optrædener i Valencia. Efter at have underskrevet en treårig kontrakt tilføjede han: Jeg gav mit bedste i Valencia, men nu er jeg kommet til Villarreal sikker på, at jeg kan gøre det bedre, jeg er overbevist om dette. For at gøre det skal jeg arbejde meget hårdt og give alt det jeg har. Villarreal afsluttede sjette i kampagnen 2014-15 Juventus trøjer børn og vil spille i Europa League. Den Valencia-baserede klub starter deres liga sæson på Real Betis på søndag.
|