Bone and Joint Health
October 13, 2025, 12:50:41 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Schalke 04 tröja Ofta hör vi Zlatan Ibrahimovic skryta att han är störst inte bara på fältet utan ä  (Read 133 times)
Marion4043
Newbie
*

I'm Kristine and I live in Enschede. I'm interested in Physical, Meteorology and Japanese art. I like travelling and reading fantasy.

View Profile
« on: January 26, 2019, 09:08:22 PM »

Liverpool tröja Ofta hör vi Zlatan Ibrahimovic skryta att han är störst inte bara på fältet utan även utanför fältet. Alla fotbollsspelare eller tidigare fotbollsspelare och observatör som kritiserar honom. Oavsett om de är stora namn, Ibra insisterar fortfarande på att inte förlora och skryta. Men det verkar, om han känner sig fel, är Ibra fortfarande en vanlig människa. Det hände i en incident när han fortfarande var i uniform Paris Saint-Germain Chelsea tröja där tränaren fortfarande är Carlo Ancelotti. I en exklusiv intervju med fyra fyra två. Ancelotti berättar historien som bekräftar att den 195 cm långa butern är en vanlig människa, långt ifrån det övergivna intrycket som har knutits till honom. Faktum är Don Carlo som är känd som en tränare som oftare tyst. Men den här gången erkände jag, Ibland förlorar jag aldrig tålamod. Och en händelse som involverar den tränare som nu slänger Bayern München med sina fosterbarn under PSG var omarbetad. Händelsen skedde själv i Ancelottis sista säsong i fästningen Les Rouge-et-Bleu Det var då PSG förnedrade Evian TG på straff i kvartfinalen i den franska cupen på Parc des Sports, Annecy den 17 april 2013. Vi spelade så illa. Jag är väldigt väldigt arg, så jag har tid att träffa dörren, Ancelotti sa att säsongen borde kunna vinna två titlar med PSG, för att de blir vinnare av Ligue 1. Jag sparkade en låda och lådan svängde och slog huvudet på Ibrahimovic. Han reagerade inte alls, tillade Ancelotti som efter två år sedan menukangi PSG flyttade till Real Madrid. Oavsett händelsen, vid en annan punkt smickrade den 57 år gamla Italiano den svenska PSG. Ibra är en ganska rolig och verkligen en riktig professionell fotbollsspelare. En chef vill ha ett ego i en spelares sinne. Ibra använder sitt ego för gott. Han har individuella talanger, men han spelar också för laget. Så Napoli tröja också med Cristiano Ronaldo, sprängde Ancelotti. Hur är det då med CR7 som hanterades av den tidigare AC Milan-tränaren i två årstider på El Real. Han är en väldigt lätt spelare att träna, för att som professionell tränare behöver du inte berätta någonting för honom. Han vet exakt vad han ska göra när man övar och att vara redo för kamp mot matchen, säger Ancelotti. Oiya, tillbaka till ämnet längst upp i denna nyhet. Vill du veta orsaken till att Ibra inte reagerade på någonting när den slog lådan sparkad av Ancelotti? Men Ibra är ofta så eldig när det blir kritik från människor. Är det inte detta en anomali? Ja, när PSG eliminerades av Evian TG på straff 1-4 i kvartfinalen i fransk cupen 2012/2013. Tydligen känner Ibra sig också om detta Atletico Madrid tröja nederlag. Varför kände han sig skyldig?

Feel free to surf to my web page :: Real Madrid tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: