CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.
|
 |
« on: January 26, 2019, 09:48:54 PM » |
|
Barcelona trøje Inter Milan præsident Erick Thohir meddeler officielt, at der fra nu af ikke vil være flere Nerazzurri spillere, der har ret til at bruge jersey med nummer 4 tilbage. Ifølge den mand, der blev født i Jakarta den 30. maj 1970, blev det gjort for at hylde Javier Zanetti. Det lykkedes aldrig at lave Inter Milan printhistorie. I videoens varighed på 1 minut 46 sekunder forsøger Erik Thohir at beskrive sin beundring arsenal trøje for figuren af Javier Zanetti. Det følgende er Erick Thohirs erklæring. Zavier, du er et Inter-ikon. Du er legenden om klubben og fodboldverdenen. Du kan huske, at det ikke er det? Dette er fodboldtrøjer børn trofæet du engang vandt, du kysser og du krammer det igen og igen. Nu er du en del af vores ledelse Og jeg er sikker på, at vi sammen vil vinde flere trofæer. Med chelsea trøje hårdt arbejde, beslutsomhed og samarbejde mellem ledelse, trænere, spillere og fans er jeg sikker på at vi kan bringe Trofæet tilbage Hos os her. Nummeret 4, du brugte. Nummeret 4, du brugte. 4 er for evigt, altid din. Desværre kan jeg ikke være der i 4. maj, når du går ned til Sansiro græs til melakoni et spil med en række fodboldstjerner, som berlangug på vegne af byen Milano og Club stolthed vi Inter Milan. Men jeg vil se dig og mine følelser vil være med dig, ligesom alle du vil være med inter for evigt.
|