EduardoFan
|
 |
« on: January 26, 2019, 11:24:25 PM » |
|
Napoli trøje Den franske internationale kaptajn stillede spørgsmålstegn ved sin egen evne og fremtid, da Andre Villas Boas og derefter Tim Sherwood var ansvarlige. Nu er han tilbage til sit bedste og hjælper Spurs hjem på titlen, klar til at slå ud, hvis ledere Leicester glider. Lloris har været et mål for flere top klubber, men har altid været loyale. Han sagde: Jeg havde barcelona trøje lidt bekymring, og jeg spørger mig lidt for to år siden, efter at AVB og Tim Sherwood var ansvarlige, og jeg tror, at det første møde med Mauricio Pochettino var meget klart for mig, for min fremtid. Jeg tror, at han er overbevist om, at hans første anden jeg mødte ham, og fordi jeg virkelig forstår hvad han vil, er helt enig i hans fodboldvisning. Jeg kan sige, at vi har samme fodboldudsigt, og han har bragt meget til holdet og spillerne. Jeg synes, det handler ikke om ham, det handler milan trøje om spillerne, hvordan de tager alt, hvad han giver. Det er bare op til spillerne. Hvis de vil forbedre individuelt, hvis de vil være involveret i holdet, vil de gøre alt for at tilfredsstille dem og ændre dem som topspillere. Hvis spilleren ikke ønsker at gå på denne måde, er det svært for spillerne at forbedre. Så jeg tror, han er meget fair med alle spillere i holdet. Det er derfor det er meget positivt i omklædningsrum. Lloris indrømmede engang sin fastholdelsesgudsdyrkelse, Peter Schmeichel - og nu holder hans søn Kasper hele tiden ud på Leicester. Selvfølgelig er han i Premier League kæmper for titlen, og han gør det godt for Leicester. Han er en top målmand, han er nr. 1 i Danmark, det er alt positivt for ham. Der er altid respekt mellem brugere. Og hvad sker der nu? Jeg er ikke en drømmer, men selvfølgelig vil vi have ting at gå ind. Men du skal fortjener det. For det er vi nødt til at vinde de sidste fire spil og håber at Leicester drop points. Det eneste vi tottenham trøje kan klare er det næste spil.
|