Bone and Joint Health
October 13, 2025, 08:08:08 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Manchester City tröja barn Luke Shaw anser att Manchester United har vad som krävs för att bli osto  (Read 135 times)
ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.

View Profile
« on: January 26, 2019, 11:45:12 PM »

Juventus tröja barn Luke Shaw anser att Manchester United har vad som krävs för att bli ostoppbar i deras strävan efter Europa League glory. Glimmers of Promise har motverkats av frustrerande individuella och kollektiva displayer under Jose Mourinhos första säsong i Old Trafford dugout. En olycklig förmåga att rita matcher dominerar USA-kronan, även om Europa League erbjuder en misslyckad försäkring när de bjuder på att återvända till Champions League. Mourinhos män fortsätter sin lutning på kontinentaltroféns framgång när de möter Anderlecht i första kvartalet i kvartfinalen på torsdagen - en resa till Belgien som Shaw, från kölden, sa att laget gick i takt med förtroendet. Det var en riktigt bra seger och en väldigt viktig, sade han om Uniteds 3-0-seger i Sunderland. Vi behövde vinna för att slåss för den översta fyra platsen och det här spelet bör sparka oss för att gå på en vinnande körning mellan Manchester City tröja barn nu och slutet av säsongen. Varje enskilt spel är massivt nu, men jag tror att den på torsdagen är enorm. Vi måste behandla varje spel i den tävlingen nu som det är en final. Vi vill vinna den turneringen. Vi kämpar för vad vi än har lämnat, jag tror bara att vi måste ha den Juventus tröja barn mentaliteten där varje spel är en cupfinal och inte oroa sig för vilken konkurrens den är i. Men, ja, Europa League är en enorm sak för oss nu - det är en trofé och det ger oss kvalifikationen för Champions League. Medan Community Shield och EFL Cup-härligheten har varit välkomna boons, skulle vinna Europa League, med tanke på allt det medför, utan tvekan trumma båda. Jag tror att vi måste titta på det som prioritet nu, sa Shaw. Vi måste slåss för det. Anderlecht kommer vara tufft, varje lag kvar i detta skede av tävlingen kommer att ha kvalitet. Vi måste fokusera hela veckan på vad vi har styrka och svagheter, men mest av allt måste vi fokusera på oss själva, vad vi gör och hur vi spelar. Shaw blev förbisedd för truppen när han gick till St Etienne och Rostov, men en virvelvindvecka gav honom hopp om att vara inblandad i Belgien. Jose Mourinho gratulerar Luke Shaw efter att han kom i Uniteds 3-0 seger mot Sunderland. De 21-åriga amerikanerna såg blöder än någonsin när de publicerades av Mourinho Appearance mot Everton och en start på Sunderland, med vänsterbacken som imponerade på Stadium of Light. Jag har ett massivt leende på mitt ansikte, sa Shaw efter bara hans andra Premier League på över fem månader. Det är kul att ha 60 minuter under mitt bälte och för att hjälpa laget att vinna segern vi behövde. Jag ville spela 90 minuter men det är chefens samtal och jag tror att chefen gjorde ett bra beslut för att se till att jag inte fick den andra gula. Jag känner mig väldigt bra, känner mig riktigt passformad och nu är det bara jag vill arbeta hårt i träning och fortsätt spela spel jag känner mig väldigt bra, jag känner mig riktigt säker. Jag tog vad chefen sa ombord och som jag sa kommer jag att arbeta hårt fram till slutet. Jag Real Madrid tröja barn vill vara på denna plats och förhoppningsvis kan jag fortsätta klubbens stora föreställningar till slutet av säsongen. United behöver verkligen spelare att öka i kampanjens sista veckor - en utmaning förväntar sig att Zlatan Ibrahimovic ska skryta. Efter att ha tagit sitt mål till 28 i Stadium of Light jämförde 35-åringen sig till Benjamin Button, den fiktiva karaktären som åldras i omvända. Lyssna, vad han säger, han ryggar upp, sa Shaw med ett skratt. Han levererar alltid och han levererar vid de viktigaste tiderna. Vid Sunderland var han väldigt bra igen och satt upp Rashfords mål i slutet och uppenbarligen poängterat det viktiga målet för oss i början. Det är underbart att ha en bra spelare som han i vårt lag och förhoppningsvis fortsätter han att gå till slutet av säsongen och hjälpa oss.

My web site - PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: