Bone and Joint Health
October 12, 2025, 04:08:48 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Fotballdrakter barn Etter å ha kommet til å koble til Kepa-søket fra et annet synspunkt til klubben  (Read 118 times)
JennaAze29
Newbie
*

Name: Isobel Probst My age: 32 years old Country: Switzerland Home town: Medikon Postal code: 8620 Address: Schuetzenweg 108

View Profile
« on: January 27, 2019, 12:52:47 AM »

Bayern Munchen drakt Etter å ha kommet til å koble til Kepa-søket fra et annet synspunkt til klubben, har Real Madrid-sjefen Zinedine Zidane insistert på at han ikke presset noen og at hans kommentarer kanskje Roma drakt er feilfortolket. Franskmannen hevdet nylig at han ikke hadde behov for atletisk målvakt å bli signert nå, til tross for at klubben ser ut til å presse for hans ankomst. Han har nå forsøkt å fjerne luften på om det var et problem mellom seg selv og hierarkiet, om den 23 år gamle. Jeg er irritert av kommentarene som er gjort om klubben og meg selv i denne situasjonen, sa han på en pressekonferanse tirsdag. Jeg m kommer aldri til å prøve å legge noe press på presidenten min, hvem er den som gav meg denne sjansen, eller klubben. Den som sier ellers, kjenner meg ikke. Jeg er bare en annen person her, det er ingen som er viktigere enn Real Madrid. Jeg liker ikke [de tingene] Liverpool drakt å bli sagt fordi det ikke er sant. Det er ikke sant, og alt jeg kan si er at mens jeg er her skal jeg jobbe med 3000 prosent. Klubblegenden gjorde imidlertid at han igjen insisterte på at han er fornøyd med spillerne han har på klubben, og vil ikke søke noen januarforsterkninger. Jeg skal gjøre det klart, jeg trenger ikke noen fordi jeg tror på min gruppe, forklarte Zidane. Det kommer ikke til å forandre seg, og jeg kommer ikke til å forandre meg. Jeg tror på Real Madrid drakt personalet mitt til slutten. Han pekte på at han var trygg på spillerne til sin disposisjon i begynnelsen av sesongen og understreket at han fortsatt var.

Also visit my blog post ... Roma drakt
Pages: [1]
  Print  

Jump to: