Schalke 04 Tröjor Aggressiv på tranfser-bourse tros vara att hjälpa AC Milan och Inter Milan återupptäcka sin ära i inhemska och europeiska tävlingar. Milan duo har börjat tro att de måste investera för uppståndelsen av laget. Förra Milano mittfältaren Massimo Ambrosini avslöjade det när han bad om hans kommentarer om utsikten till två lag i Fashion City. Enligt spelaren som försvarade Milano 1995-2013, kommer både Milan och Inter att överstiga förväntningarna på överföringsmarknaden. Investeringar leder dem tillbaka till rätt väg. De gjorde en stor investering för att ta med de bästa spelarna, sa Napoli tröja barn Ambrosini till Gazzetta dello Sport. Milan s senaste drag visar att de kan komma tillbaka på rätt spår, väldigt ledsen att se Milan och Inter ut ur den tidigare rivaliteten. 2014/2015 säsongen blir en mardröm för Milan och Inter. I Rossoneri, nicknamn Milan, satte sig på nummer 10 Serie A 2014/2015 finalstart så ut ur den europeiska tävlingen. På samma sätt jag Nerazzurri som sprids i rang 8. I Coppa Italia, Milan och Inter eliminerades i kvartfinalen. Med tanke på säsongen Liverpool tröja barn 2015/2016 har Roma tröja barn Inter blivit utsträckt genom att föra in Atletico Madrid-försvarare Miranda, försvarare Jeison Murillo och mittfältare Geoffrey Kondogbia. Medan Milan fick signaturen för Roma mittfältare Andrea Bertolacci och anfallare Carlos Bacca. Milan och Inter kommer att överträffa alla förväntningar, det är ett tecken på att de redan förstår att investeringar borde göras för att studsa tillbaka, sa Ambrosini. Kondogbia fick verkligen ett öga, inte bara för att det tar mycket pengar för att få det in. Han kan göra Inter mer muskulöst och överlägsen fysiskt, jag vill se var Mancini ska spela honom. Enligt Ambrosini kan Kondogbia göra Inter-mittfältet bättre. Men det måste först ses hur de franska landslagsspelarna anpassar sig i Serie A, vilket enligt Ambrosini inte är lätt. När det gäller Milan, jag är en beundrare av Bertolacci, som arbetar med Gasperini, kommer att göra honom bättre, med Gasperini måste du scorera och spela igen. FaustinoE
MajorGye
BernievkP [url=http://www.kgzlw.cn/home.php?mod=space&uid=28514&do=profile&from=space]fotballdrakter ArtNielse
SimoneSim
fussball trikot TerraEaga
SiennaGin
fussball trikot ADGTheres