VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.
|
 |
« on: January 27, 2019, 02:07:41 AM » |
|
Bayern trøjer Wolfsburg har bekræftet, at Arsenals akademichef Andries Jonker vil overtage som deres nye træner. Jonker, som erstattede Liam Brady i Arsenal i 2014, tidligere tjente som assistent i Bundesliga klubben, havde også arbejdet under Louis van Gaal med Barcelona, Bayern München og Holland. Den 54-årige hollandske mand har underskrevet en kontrakt indtil udgangen af næste sæson vil erstatte den tidligere Crystal Palace-forsvareren Valérien Ismaël, der blev slået ned efter 2-1-nederlaget til Werder Bremen, der forlod Wolfsburg kun to point uden for nedrykningssonen. På en pressekonference afslørede Jonker, at tidligere midtbanespiller Freddie Ljungberg, som arbejdede sammen med ham på Gunners-akademiet, ville tiltræde ham som assisterende træner. Jonker sagde: Jeg har været i kontakt med Wolfsburg gennem årene, men undersøgelsen kom som en overraskelse. Der er kun få klubber med mulighederne for dem, som VfL har. Dette er en stor udfordring. Jeg tottenham trøjer kender mange af juventus trøjer spillerne, og i løbet af denne uge vil jeg være på udkig efter at forberede holdet til kampen mod Mainz. Alle spillere starter fra bunden. De har alle mulighed for at bevise sig selv. Det handler ikke om hvilket system jeg foretrækker. Alt der tæller, får de 40 point så hurtigt som muligt. Andries Jonker kender VFL Wolfsburg og holdt regelmæssig kontakt med klubben selv efter hans flyt til London, tilføjede Wolfsburgs sportsdirektør, Olaf Rebbe, i en redegørelse. Begge faktorer var afgørende for, at vi var i stand til at finde denne løsning på så kort tid. Han er en liverpool trøjer internationalt erfaren træner og en befaret taktiker, der har de bedste betingelser for hurtigt og bæredygtigt at bringe VFL tilbage på banen. 2008/09 Bundesliga-mestere besluttede at foretage en ændring, efter at Ismaël, en tidligere forsvarer med klubben, vandt seks kampe i 17 kampe med ansvar for at have overtaget fra Dieter Hecking i oktober 2016. Efter Ismaels afgang forklarede Rebbe på klubsiteens hjemmeside: Efter at have taget hensyn til alle fakta og omstændigheder, kom vi til den gensidige konklusion, at en afsked af måder er den rigtige foranstaltning for at få holdet tilbage på et vellykket spor. Vores beslutning var ikke udelukkende baseret på det seneste resultat af kampen mod Bremen, men baseret på indtryk og resultater fra de seneste uger og måneder. Vi vil gerne takke Valerien Ismaël for straks at acceptere at tage ansvaret for holdet i en meget vanskelig fase i oktober 2016 og gøre en massiv indsats for at forbedre situationen. På trods af vores allerbedste indsats har vi ikke haft succes med at komme tilbage på sporet sportsligt.
|