RoryCurran
Newbie

My name is Kazuko and I am studying Comparative Politics and History at Pforzheim Sudoststadt / Germany.
|
 |
« on: January 27, 2019, 02:18:59 AM » |
|
Wolfsburg Fußballtrikots Juan Mata ser frem til hans Stamford Bridge retur og insisterer på, at West London Ground har gode minder for ham. Manchester Uniteds playmaker vil grace SW6-tårnet for første gang siden de forlod Chelsea for et gebyr på over 37million i januar sidste år. Eyes var en favorit hos Blues-folket under en succesfuld spell med klubben, der vandt ham årets spiller i både 2012 og 2013. Jose Mourinhos tilbagevenden til klubben udløste begyndelsen af enden for spanien, selvom Bayern München Fußballtrikots Mata ikke passede ind i Special One s planer. Øjnene, der scorede i United 4-2 Manchester derby vinde på Fußballtrikots søndag, indrømmer han Vil være følelsesladet, når han leder tilbage til broen på lørdag aften. Vi tænker allerede på vores næste final , et besøg til Premier League-lederen, skrev Mata i sin blog. Det er overflødigt at sige, at det kommer til at være et specielt spil for mig. Jeg har spillet mod Chelsea i første halvdel af mesterskabet, men at gå tilbage til Stamford Bridge for første gang, vil give mig masser af gode minder. The Red Devils er et hold bang i form forud for deres tur til Chelsea og har racked op seks lige sejre i Premier League for at cementere deres plads i de øverste fire. Jeg er stadig fuld af adrenalin efter vores sejr i derbyet, tilføjede Deutschland Fußballtrikots øjne. At slå dine Manchester rivaler, og på den anden side at kunne score foran din skare er en virkelig fantastisk følelse. Det er ikke let at forklare med ord, hvad du føler på banen, men spændingen ved et comeback i et derby er noget, jeg aldrig vil glemme. I mellemtiden blev Matas tidligere Blues-holdkammerat Didier Drogba, som startede søndagens smalle sejr over QPR, kun 37 i sidste måned. Hans Chelsea-kontrakt løber ud i sommer.
|