Bone and Joint Health
April 18, 2025, 07:40:49 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Hamburger trikot Ashley Cole insisterer på, at han ikke underskrev med LA Galaxy på grund af MLS-kl  (Read 195 times)
HectorB529
Newbie
*

My name is Cody (49 years old) and my hobbies are Rock climbing and Freerunning.

View Profile
« on: January 27, 2019, 02:32:05 AM »

Wolfsburg trikot Ashley Cole insisterer på, at han ikke underskrev med LA Galaxy på grund af MLS-klubbenes nærhed til stranden. Den tidligere Arsenal, Chelsea og England venstreback trak mange i amerikansk fodbold, da han sagde, at han blev medlem af Italiens Roma i juli 2014, at han havde afvist MLS-tilbudene, fordi den ikke var klar til at slappe af på en strand Endnu. På fredag ​​sagde Cole citatet, mens det var korrekt, blev taget ud af konteksten. Jeg kommer ikke her og forsøger at forsvare mig selv, sagde Cole efter at være blevet introduceret af hans nye team. Det blev sagt. Det var sikkert taget ud af indholdet, fordi jeg talte til reporteren BVB trikot før, og han sagde det til mig: Vi er glade for at have dig i Rom, vi forventede ikke, at du var her, vi troede dig D gå slappe af på stranden. I interviewet har jeg sagt det, ja. Det er kommet ud af min mund, tilføjede den 35-årige. Men selvfølgelig må du forstå, at jeg er i et nyt hold, og jeg må naturligvis fortælle Schalke 04 trikot fansen, at i Roma jeg var her for at kæmpe, jeg var der for at påvirke og spille i Champions League i Europa. Selvfølgelig holder jeg mine hænder op. Det er sagt, at jeg skal håndtere det. Ashley Cole trænede med galaksen fredag ​​før sin indledende nyhedskonference. Cole sagde, at han ikke har nogen illusioner om, at overgangen til MLS vil være svært. Han sagde, at han søgte råd fra tidligere engelske holdkammerater Frank Lampard og Steven Gerrard, hvoraf sidstnævnte flyttede til Galaxy sidste år, såvel som Galaxy kaptajn Robbie Keane, før de tog flytningen. Gerrard og Lampard, der signerede med New York City FC i sidste sommer, kæmpede begge efter at have ankommet i midten af ​​2015. Jeg har talet til dem ved mange lejligheder, hvor svært det er. Jeg talte til manager, hvor svært det er med rejsen, kravene fra spillet her. Jeg ved, at det vil være svært for mig, sagde Cole. Men jeg er glad for at være her. Jeg kommer til at arbejde så hårdt som muligt, ændre nogle få syn på mig at være her, og vi vil se. Selvfølgelig er jeg en vinder. Jeg vil altid vinde. Jeg kommer ikke her for at sidde på stranden, for at hvile. Jeg er her for at spille fodbold og arbejde hårdt. Jeg er ikke en diva, jeg er ikke en egoistisk fyr, der kommer og mener, at han er større end Hamburger trikot nogen. Jeg kommer her og arbejder så hårdt som muligt.

My web page ... BVB trikot
Pages: [1]
  Print  

Jump to: