Bone and Joint Health
October 16, 2025, 12:56:15 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Barcelona tröja Men han kommer inte att gå in i ringen imorgon kväll på O2 med samma rädsla som Tys  (Read 202 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 27, 2019, 02:38:49 AM »

Fotbollströjor barn Men han kommer inte att gå in i ringen imorgon kväll på O2 med samma rädsla som Tysons tidiga motståndare gjorde. Med 32 av hans 35 offer slagna inom avståndet - är det för närvarande en av de mest rädda fightersna i världen. Men inte för Brook som har återförenats av fantastiska knockouts Chelsea tröja på TV denna vecka. Det är ett stort plus för mig, jag kommer hit och jag kommer att släppa min kamp. Jag vet bara vad jag kan göra på översta nivån, och jag vet vad han kan göra. Detta är boxning, vem som helst kan vara beat. Hans motståndare lyssnar på allt, jag kommer bara att gå in där och koncentrera mig på vad jag har gjort i gymmet och gå in i en rytm istället för att oroa sig för vad han ska göra för att komma in i hype. Det spelar ingen roll vilken rekord det är som. Han slog sina sista 22 ut, men han kämpar Arsenal tröja mot mig. Jag kommer med en annan Barcelona tröja mentalitet. Golovkin s karriär är mycket mer glittrande och framgångsrik än Tyson s och vid 34 har han inte visat några tecken på att hyra upp. Han har ännu inte lagt ner sig på duken i antingen hans stjärniga amatörkarriär eller som proffs. GGG s monstrous kraft backas upp av en fantastisk färdighet som kan se honom kasta skott från alla vinklar och outthink de flesta av hans tidigare 35 motståndare som försökte överleva. Den onda mannen inuti ringen matchar inte lika och leende karaktär utanför. Förändringen börjar när jag kommer till arenan, men det börjar verkligen när jag börjar sätta på sig, säger Golovkins tränare Abel Sanchez. Det är som att han sätter sin rustning på sig, han sätter sitt svärd i ärmen och är redo att gå till jobbet. Du märker det mest när han går igenom repen. Han går från Gennady till GGG.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: