EduardoFan
|
 |
« on: January 27, 2019, 03:04:36 AM » |
|
Fodboldtrøjer børn Efter at have hævdet at bo på Anfield indrømmede Daniel Agger, at kun Barcelona er i stand til at retfærdige ham for at forlade Liverpool. Aggers anerkendelse kom efter, at Barcelona gav udtryk for interesse i at bringe forsvareren fra Danmark. Den 27-årige afslørede, at hvis tilbuddet kom, ville det være svært for ham at afvise. Barcelona vil være et godt hold, og de kan gøre mit liv svært at blive på lazio trøje Anfield, selv om klubben og kvarteret er meget gode, men jeg har altid respekt for Liverpool, hvor denne klub har rejst mit navn, siger Agger som rapporteret af Goal .com. Under græsningen med Steven Gerrard et al. Følte han sig altid beæret over at have spillet med stjernespillerne, ligesom klubben har et meget venligt samfund. Så det gør hver spiller ikke ønsker at forlade Anfield. Desuden, selv om de juventus trøje røde mangler præstationen, men han ønsker at blive på Anfield og ikke let efter en anden klub hurtigt at flytte. En stor spansk klub, Barcelona. Hvis jeg ikke er overbevist om mine følelser, forstår jeg antallet af spillere, jeg har forladt chelsea trøje i lang tid. Luka Modric og Robin van Persie er forskellige fra mig. Jeg indrømmer, at der er en klub, der gør det meget svært for mig at blive på Anfield, Barcelona klubben, fordi jeg tror de er verdens bedste hold, men jeg har det godt, hvor jeg har været i tilliden til at udfylde forsvaret Position, tilføjede han.
|