Bone and Joint Health
October 13, 2025, 01:02:43 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Deutschland Fußballtrikots Parmas spillere er parate til at betale for deres egen transport til næs  (Read 144 times)
RoryCurran
Newbie
*

My name is Kazuko and I am studying Comparative Politics and History at Pforzheim Sudoststadt / Germany.

View Profile
« on: January 27, 2019, 03:46:34 AM »

Deutschland Fußballtrikots Parmas spillere er parate til at betale for deres egen transport til næste søndags Serie A-kamp i Genova, hvis klubben ikke har råd til en bus, ifølge kaptajnen Alessandro Lucarelli. Lucarelli sagde, at han følte sig dårlig på søndag efter at hjemmeholdet mod Udinese blev afskediget, fordi den cash-strapped klub ikke havde råd til at betale for stewards eller politiet. Parma er bunden af ​​bordet med 10 point, spillerne er ikke blevet betalt hele sæsonen, og Borussia Dortmund Fußballtrikots klubben, der har skiftet hænder to gange om to måneder, risikerer ikke at afslutte sæsonen. Det er som at være i en film. Vi har set alt, hvad du muligvis kunne forestille dig, med fire forskellige præsidenter denne sæson, fortalte Lucarelli Radio Anchio. Da vi ikke spillede i går, forlod Bayern München Fußballtrikots det mig med en dårlig følelse, det var en søndag med en bitter smag. I dag starter vi vores forberedelser til kampen mod Genova, og hvis der ikke er en bus, får vi fem eller seks biler sammen og Fußballtrikots günstig rejser i dem. Vi er parate til at betale for turen selv. Vi er klar til at spille, men ønsker at føle sig beskyttet, der skal være respekt for Parma og ikke bare så mesterskabet holdes i orden. Jeg ville være parat til at spille i Serie D for Parma, hvis det var nødvendigt. Efter syv år har jeg lyst til, at denne skjorte er min, og jeg er tilgængelig for at spille for denne klub på lige fod. Sampdoria-præsidenten, Massimo Ferrero, sagde, at de andre Serie A-klubber skulle komme sammen for at hjælpe Parma , så holdet kan afslutte 2014-sæsonen på banen. Italiensk fodbold kan ikke forblive ligeglad med den sindsro, den professionalisme og modenhed, som Parma-spillerne har haft en ekstremt vanskelig situation med, sagde han i en erklæring om Sampdorias hjemmeside. Jeg lykønsker spillerne og alle de mennesker, der arbejder på Parma; Jeg betragter dem som helte.

Feel free to surf to my page - Wolfsburg Fußballtrikots
Pages: [1]
  Print  

Jump to: