Bone and Joint Health
October 15, 2025, 01:11:50 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Arsenal tröja Manchester United outcast klart har ingen framtid på Old Trafford och har enligt uppg  (Read 138 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 27, 2019, 04:22:32 AM »

Liverpool tröja Manchester United outcast klart har ingen framtid på Old Trafford och har enligt uppgift sagt så mycket av chefen Jose Mourinho. Schweinsteiger har varit starkt kopplad till en flytt till MLS och Chicago Fire kan komma fram som en främre löpare för sin signatur. United har försökt att betala ut VM-vinnaren men han har avslagit sitt erbjudande på £ 9,6m. Genom att göra så är han glad att sitta och hämta hela beloppet till honom under de resterande 18 månaderna av hans kontrakt. Han är skyldig £ 15,7m men Mourinho hoppades att använda £ 6m sparade att spendera någon annanstans. Schweinsteiger åt Juventus tröja med Paunovic på Piccolino Restaurant i Hale, Cheshire på onsdag. Den tyska s-agenten var också närvarande. Mourinho recallade nyligen Schweinsteiger till första laget träning, vilket tog honom in från det förkylning där han hade blivit utflyttad till klubbens under-23s sida. Men han gjorde det klart 32-åringen var bara där Barcelona tröja för att kompensera siffrorna. Jag säger inte att det är omöjligt. Jag säger att det är väldigt svårt. Vi har fattat ett beslut om Pogba, Herrera, Chelsea tröja Schneiderlin, Fellaini och Carrick. Det är fem spelare för två positioner. Jag har talat med honom om det. Jag kan inte svara för honom. Det är hans liv. Det är hans karriär. Han har ett kontrakt med Man United och han har rätt att fatta beslut och stanna. Det är inte ett problem för oss. För att vara ärlig talar Bastian inte mycket. Han gav detta sista uttalande, som han är fri att göra på ett objektivt och artigt sätt, som han gjorde. Inga problem alls. Jag tänkte efter att jag läste några citat från folk i Bayern München att de skulle springa till Manchester för att få tillbaka honom, men nej.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: