Bone and Joint Health
May 01, 2026, 05:04:49 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Arsenal trøje Duoen kæmpede for form tidligere i sæsonen og kæmpede for at vinde over Van Gaal med  (Read 186 times)
CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.

View Profile
« on: January 27, 2019, 04:41:10 AM »

Napoli trøje Duoen kæmpede for form tidligere i sæsonen og kæmpede for at vinde over Van Gaal med United undlader at slå top gear. Men den hollandske chef har styret de røde djæveler i de seneste uger med seks Premier League-sejre i træk - den seneste en fantastisk 4-2 sejr over de lokale rivaler Manchester City. Fellaini scorede i derby-sejren, og hans stigende betydning er ned til Van Gals taktiske tweak for at spille bag angriberen, ifølge Scholes. Han skrev i sin uafhængige kolonne: Da jeg coaching under Ryan Giggs i slutningen af ​​sidste sæson, følte vi altid, at Fellainis bedste position var som en uortodoks nr. liverpool trøje 10 - den rolle han spiller nu. Da han først blev medlem af United, havde David Moyes spillet ham som en central midtbanespiller, men jeg tror ikke at styre spillet derfra, er Fellainis største styrke. Da jeg spillede imod ham, da han var i Everton, var han bare en kæmpe gener: elbuer op, store og stærke og altid hæmmet og optaget i bagposten. Det er sådan, Van Gaal spiller ham nu og ikke beder Fellaini om at gøre de ting, han finder vanskeligere. Jeg undrer mig over, om Fellaini har kvalitet til at vinde spil i Champions League sidste etaper, men det er for en anden dag. Jeg liverpool trøje har altid fundet ham en god, engageret spiller, der trænede hårdt. Young scorede Uniteds åbner og skabte Fellaini s mål mod City for at dække sin stigning fra nul til helt, men Scholes mener, at årsagen til hans forbedring er to gange. På United, vi kan lide at have wingers, der giver holdets bredde og tempo. Du kigger instinktivt efter dem og med Di Maria ud, Young har sin tillid tilbage. Jeg gætter kun, men jeg tror, ​​at de dårlige resultater og forestillinger har givet Ashley mere frihed. Tidligere har han været fokuspunktet for kritik, men har været så meget, at han har været i stand til at komme videre med sit spil, mens andre har været i fokus. Det har været en fordel for Rooney såvel som Fellaini. United rejser til Stamford Bridge lørdag med chancen for at reducere kløften til Premier League-lederne Chelsea til roma trøje kun fem point. De går ind i sammenstød i høj spiritus takket være deres seneste gode løb, og Scholes regner med, at de kan forlade med alle tre point. Jeg har været kritisk over for min gamle klub Manchester United under Louis Van Gaal denne sæson, og jeg må sige, at jeg ikke så denne forandring i formue kommer, bemærkede han. I det omfang de går til Chelsea lørdag, tror jeg, de har en god chance for at vinde spillet.

Here is my website - chelsea trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: