OKAMarla83
Full Member

Not much to tell about myself at all. Lovely to be a member of this site. I really wish I'm useful at all
|
 |
« on: January 27, 2019, 05:12:32 AM » |
|
Napoli trøjer børn Den tidligere Tottenham, Manchester City og Liverpool spiller Paul Stewart har afsløret, at han vendte sig om at drikke og narkotika i løbet af sin karriere efter at have lidt seksuelt misbrug af en ungdomstræner. Stewart, der spillede tre gange for England, hævdede, at han blev overfaldet dagligt i fire år af en træner, der havde fortalt ham, at han ville gøre ham til en stjerne. En dag, i bilen, begyndte han at røre ved mig. Det skræmte mig til døden, jeg vidste Chelsea trøjer børn ikke, hvad jeg skulle gøre, jeg forsøgte at fortælle mine forældre, at de ikke blev slået ind, men jeg var kun 11, fortalte Stewart Daily Mirror. Fra det tidspunkt gik det frem til seksuelt misbrug af mig, han sagde at han ville dræbe min mor, min far, mine to brødre, hvis jeg åndede et ord om det. Og på 11 år tror du det. Han ville sige: Vil nogen køre bilen? Jeg sad med et ben på den ene side af rattet. Det var da han først rørte ved mig. Han tilføjede: De mentale ar førte mig til andre problemer med drikke og narkotika. Jeg ved nu, det var en plejeproces. Misbrugsniveauet blev værre og værre. Hans åbenbaringer kommer efter den tidligere Crewe Alexandra-spiller Andy Woodward frafaldt sin anonymitet for at fortælle Guardian om det misbrug, han led under ungdoms træner Barry Bennell. Steve Walters, en af Woodwicks tidligere holdkammerater, har også talt om hans misbrug i hænderne på Bennell, der tjente ni år efter at have indrømmet 23 eksemplar på seksuelle lovovertrædelser, herunder buggery, mod seks drenge i alderen 9-15 år. Woodward har kritiserede Crewe for deres manglende undskyldning i den første officielle erklæring, klubben har udgivet om den eskalerende Bennell-sag. Stewart, som nu er forretningsmand i Blackpool, sagde, at han havde besluttet at gå offentligt næsten 40 år efter misbruget i håb, at flere ofre kommer frem. Du Inter Milan trøjer børn ville ikke tro, hvor mange gange jeg overvejede selvmord, selv når tingene gik godt, sagde han. Jeg spillede for Spurs og England, på toppen af min succes. Men der var den konstante følelse. Det var så mørkt, og jeg ville bare gå ud af det. At drikke var en frigivelse. I årenes løb har jeg tænkt: Hvorfor har jeg ikke fortalt nogen? Men det er på grund af det stigma, der var knyttet til det. Et barn kan blive udstødt, og det er svært for familien at tro på det. Nogle gange ville de tro på den voksne. Jeg er sikker på, at der er spillere ... der har kæmpet gennem livet. Jeg vil have, at de føler, at de ikke er alene og ikke skal skamme sig over det, og forhåbentlig kan noget gøres, hvis disse mennesker stadig lever. • I Storbritannien kan samaritanerne kontaktes på 116 123. I USA er National Hotmail Prevention Arsenal trøjer børn Hotline 1-800-273-8255. I Australien er krisestøttetjenesten Lifeline den 13 11 14.
|