Bone and Joint Health
October 14, 2025, 01:40:29 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus tröja barn David Moyes upplevde den värsta dagen i sin karriär i fotboll som Sunderlands 1  (Read 170 times)
GQWDani871
Full Member

I'm a 40 years old and work at the high school (Architecture). In my spare time I try to learn English. I have been twicethere and look forward to go there sometime near future. I love to read, preferably on my ebook reader. I really love to watch

View Profile
« on: January 27, 2019, 06:21:00 AM »

Napoli tröja barn David Moyes upplevde den värsta dagen i sin karriär i fotboll som Sunderlands 10-åriga Premier League-uppgörelse slutade med ett 1-0-nederlag hemma till Bournemouth och Light of Stadium lät echoed till chants som krävde hans uppsägning. Nedläggning till mästerskapet var definitivt inte vad den tidigare Everton, Manchester United och Real Sociedad-chefen förutsåg när han lyckades Sam Allardyce i juli förra året och förklarar varför, före matchen, avslöjade Moyes att han övervägde sin framtid. Sunderlands sjunde chef på sex år förväntas gå ner i sommar men innan han slutför något beslut kommer han att träffa Ellis Short, klubbens ägare och Martin Bain, verkställande direktören. Jag tror inte att det är dags att prata om min framtid. Det är en konversation för en annan dag jag måste vänta och samla mina tankar, sade en ovanligt dämpad och tyst talad Moyes. Jag sätter mig ner med Ellis och Martin i nästa vecka eller så och talar om det men jag är Lazio tröja barn mer bekymrad över de personer som följer klubben. Mina känslor är med folket i det här området, de är de jag känner för. The Scot - en kandidat att lyckas Gordon Strachan som sitt landets tränare i sommar - kom överens om att nedläggning representerade en personlig nadir innan han bad om Sunderlands fans. Det är min värsta dag i fotboll, definitivt den värsta dagen, men mina tankar är med supportrarna, sa han. Jag är bara ledsen att vi inte kunde göra ett bättre jobb. Jag tycker inte att det här är dags att erbjuda dem en anledning, men de kommer hit i deras tusentals veckor i veckan och reser landet i sina tusentals också. Jag är så besviken att vi inte kunde ge dem mer. Jag vet att pengar inte alltid är lätt att komma fram i den här delen av landet, så jag uppskattar varje öre som de sätter in i klubben genom att titta på laget. Jag hoppades att nedflyttning aldrig skulle komma. Trots att han var ansvarig, betonade Moyes att han såg den här säsongen som ett kollektivt misslyckande på en klubb som har flirtat med Championship de senaste fem säsongerna och är 110 miljoner i skuld, upp till salu och bär en av Premier League topp -10 lönekostnader. Med antalet anställda som kommer att bli överflödiga och nio ledande spelare ur kontrakt nästa månad kunde framtiden knappast vara osäkerare. Det finns ingen kritik av spelarna, deras ansträngningar eller Barcelona tröja barn engagemang, de spelade lika bra som de kunde, sa en chef besviken över graden av transfermarknadsstöd som han fick från Short. Men jag är erfaren, jag vet vad en Premier League-grupp ser ut och jag har känt från början, vi har varit lite mindre än den kvalitet vi behöver. Problemet har varit en kollektiv sak från topp till botten här, jag tror inte att det är nere för någon person. Det har varit en lång hård årstid med att inte vinna spel och det drar alla ner. Du mår inte bra om det, men vi kommer att Chelsea tröja barn omgruppera, ta lite tid och se vad du ska göra. I ett uttalande, kort ursäkta och erkände misstag: Som någon supporter är min första reaktion en av sorg, besvikelse, ilska och frustration, sa han. Det är svårt för alla att ta. Det är ett särskilt grymt slag för våra anhängare och jag är verkligen ledsen att vi inte har kunnat behålla vår toppflygstatus för dem. Jag erkänner att under mitt ägande har misstag gjorts, särskilt när det gäller rekrytering av spelare och vi betalar priset för det nu. Vi måste förbättra både på och utanför fältet och det är en stark beslutsamhet att göra det. Eddie Howe var sympatisk. David är en enastående chef och han kommer att komma tillbaka från det här, sa Bournemouths chef, som såg Josh King värderingens enda mål i 88: e minuten. Det är ledsen att se en stor klubb som Sunderland gå ner men Premier League är oförlåtande, det är en så bra standard i år och små marginaler bestämmer viktiga saker. Med sin sida fast vid botten och 13 punkter på 17: e placerad Hull, är Moyes problem att gapet mellan Sunderland och mycket av divisionen har blivit skamligt bred.

Check out my web site: PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: